Utviklingssjef Kundeløsninger

PostNord

  • Oslo
  • Fast
  • Fulltid
  • 14 dager siden
Vi gjør hverdagen enklere. PostNord er ledende innen pakke- og logistikktjenester til, fra og innen Norden. Vi sørger for posttjenester til privatpersoner og bedrifter i Sverige, uavhengig av hvor de bor og jobber. PostNord forbinder selskaper, myndigheter og privatpersoner og muliggjør virksomhet, handel og kommunikasjon i Norden. Gjennom vår ekspertise og et sterkt distribusjonsnett utvikler vi forutsetningene for morgendagens netthandel, distribusjon, logistikk og kommunikasjon i Norden. I 2023 hadde konsernet 24 500 ansatte og en omsetning på mer enn 39,3 milliarder SEK. Morselskapet er et svensk aksjeselskap med konsernkontor i Solna. Besøk oss på www.postnord.com I Norge er vi ca 1500 ansatte med 900 selvstendige sjåfører, og omsetter for cirka 5 mrd. kroner. Vi skal ha bransjens mest motiverte og kompetente medarbeidere. PostNord AS har hovedkontor ved Alfaset i Oslo. Besøk oss på www.postnord.no.Bli en del av vårt team for Kundeløsninger og HentestederVi søker en fremoverlent leder for våre kundeløsninger. Du vil være hovedansvarlig for de kommersielle tjenestene som tilbys av PostNord Norge i tett nordisk samarbeid, inkludert digitale flater støttet av dedikerte forretningsutviklere som rapporter til deg.Stillingen inngår i forretningsenheten Kundeløsninger og Hentesteder og du vil være en del av enhetens ledergruppe.ArbeidsoppgaverDu vil ha ansvar for videreutvikling og forvaltning av våre digitale tjenester både mot bedrift og privatmarkedet (portaler, app, booking, meldinger, sporing m.m.). Avdelingen setter en egen roadmap i tråd med selskapsstrategien og i samarbeid med andre deler av organisasjonen og kunder.Du vil samarbeide tett med kunder og kolleger i PostNord Group i utviklingen av nordiske produkter & tjenester.Du kommuniserer godt med eksterne og interne på alle nivåer, en til en eller som presentasjonsholder for en større gruppe. Gode samarbeidsarenaer med IT og andre interessenter opprettholdes og videreutvikles.Lede, motivere og videreutvikle avdelingens ansatte, sikre fremtidsrettet kompetanse og lav nøkkelpersonrisiko.Kvalifikasjoner
  • Brenner for gode brukeropplevelser
  • Solid erfaring fra IT/digitale tjenester, ledelse og forretningsutvikling.
  • Du er løsningsorientert, strukturert og har stor gjennomføringsevne.
  • Har evne til å formidle komplekse løsninger på en forståelig måte
  • Som personalleder er du tydelig, motiverende og inkluderende.
  • Sterke kommunikative evner, både skriftlig og muntlig, i norsk og engelsk
VilkårSentral lederrolle med gode utviklingsmuligheter i en organisasjon i vekst sammen med dyktige kollegaer og sterke fagmiljøer En spennende mulighet til å videreutvikle en av de mest besøkte digitale flatene i Norge Hybrid arbeidsplass med en kombinasjon av kontor og hjemmekontor. Konkurransedyktige betingelserVi gjør hverdagen enklereVi har fokus på god opplæring og kontinuerlig utvikling av våre medarbeidere slik at du blir satt i posisjon til å levere gode resultater, for kunder og kolleger.Vi verdsetter din sikkerhet, har gode rutiner og tett oppfølging av selskapets HMS-standard.Vårt arbeidsmiljø kjennetegnes ved et stort mangfold av medarbeidere med ulik bakgrunn, alder og erfaring. Hos oss blir du en del av en mangfoldig arbeidsplass som skal bidra til gode resultater for selskapet i fremtiden. Ansettelsestype: fast stilling | Arbeidstid: heltid | Antall ledige stillinger: 1 | Arbeidsomfang: 100% | Sted: Alfaset, 3. industrivei 25, 0605 Oslo | Fylke: Oslo | Land: Norway | Referansenummer: 2024/69 | Kontakt: Tony André Johnsen 93092513, | Publisert: 2024-04-15 | Søknadsfrist: 2024-05-12

PostNord