Samferdsel - Praktisk anlagt landskapsingeniør/landskapsplanlegger/planteviter

INNLANDET FYLKESKOMMUNE SAMFERDSEL ADMINISTRASJON

  • Hamar, Innlandet
  • Fast
  • Fulltid
  • 16 dager siden
BeskrivelsePraktisk anlagt landskapsingeniør/ landskapsplanlegger/ planteviter søkes. Om enhetenStillingen er organisert på enheten Plan og prosjektering på Samferdsel.Enheten Plan og prosjektering dekker følgende fagområder: planprosjektledelse, vegplanlegging, BIM, landskap og grøntfag. Vi er 16 ansatte, fordelt på kontorstedene Gjøvik, Lillehammer og Hamar. Vi utarbeider reguleringsplaner, og bidrar inn i byggeplaner og anleggsfaser. Vi går en spennende tid i møte!Vi har en variert prosjektportefølje; utbedringstiltak, gang- og sykkelveger, bruprosjekter og sentrumsprosjekter for å nevne noe. Stillingen bistår også Utbygging med oppfølging i byggeperiode, og Drift med skjøtselsplaner og oppfølging i forbindelse med deres kontrakter.Vi har tidvis mye å gjøre, så vår nye kollega må være selvgående, god arbeidskapasitet og stå stødig i faget. Du vil oppleve et nært samarbeid med kollegaer i Innlandet fylkeskommune, og med eksterne samarbeidspartnere.Noe for deg? Ta gjerne kontakt! Vi søker deg som
  • er selvgående og leveransedyktig
  • er en lagspiller
  • ønsker å jobbe med prosjekter på og langs fylkesveg
  • har relevant kompetanse og erfaring
  • er nøktern og løsningsorientert
  • er fleksibel med tanke på arbeidsoppgaver
Vi tilbyr
  • et inspirerende og kompetent fagmiljø, og skikkelig gode kollegaer!
  • Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidshverdag - fleksitidsordning
  • lønn etter avtale
Om stillingen
  • 100 % fast stilling
  • arbeidssted Gjøvik, Lillehammer eller Hamar
  • den som tilsettes vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. Lov- og avtaleverk
  • noe reiseaktivitet må påregnes
  • stillingen ligger til prosjekteringsteamet
Arbeidsoppgaver
  • fagansvar i prosjekter
  • befaringer
  • utarbeidelse av skjøtselsplaner
  • utarbeidelse av planteplaner
  • utarbeidelse av rigg- og marksikringsplaner
  • beskrivelser i konkurransegrunnlag
  • oppfølging av konsulent og kontroll av leveranser
  • utarbeidelse av landskapsnorm for fylkesveger i Innlandet
  • andre oppgaver kan tilkomme
Kvalifikasjonskrav
  • har relevant utdanning fra universitet eller høyskole, minimum 3 år
  • har du omfattende og relevant erfaring, og gode personlige forutsetninger for stillingen, kan vi se bort fra utdanningskravet
  • har minimum 5 års relevant erfaring
  • gode digitale ferdigheter
  • søker kommuniserer god på norsk, både skriftlig og muntlig (minimum nivå C1, CEFR)
  • førerkort klasse B
Ønskede kvalifikasjoner
  • erfaring fra samferdselsprosjekter er et pluss!
  • gjerne erfaring med digital visualisering/ illustrering
SøknadInnlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.Vi ser fram til å motta søknaden din.
Link til søknadsskjema:Kontaktperson for stillingenEnhetsleder Mari Gotteberg94 15 18 51 Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenInnlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020. Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ. Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget! Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a

INNLANDET FYLKESKOMMUNE SAMFERDSEL ADMINISTRASJON