
Markeds- og kommunikasjonsassistent
- Oslo
- Kontrakt
- Deltid
- Videoproduksjon og redigering - lage korte og lengre videoer til bruk i sosiale medier og internt. Du får jobbe med alt fra idé til ferdig klipp. Bonus hvis du behersker Adobe-verktøyene (Premiere Pro).
- Sosiale medier - produsere, planlegge og publisere innhold (video, bilde og tekst) til våre ulike kanaler (LinkedIn, Instagram, Facebook og interne kommunikasjonskanaler). Du får ansvar for å ha oversikt over publiseringsplanen og innholdet som skal ut.
- Internkommunikasjon - bidra til å styrke den interne kommunikasjonen.
- Eventer - bidra med planlegging og organisering, i tillegg til å ha ansvar for innholdsproduksjon koblet til det.
- Studerer bachelor eller master innen et relevant fagområde - for eksempel digital markedsføring.
- Praktisk erfaring med varierte oppgaver innen markedsføring og kommunikasjon.
- Liker å ha oversikt, ta ansvar og skape fremdrift - og som motiveres av å levere resultater sammen med andre.
- Har erfaring med videoproduksjon og redigering.
- Har god forståelse for sosiale medier og følger med på trendene på ulike plattformer.
- Har et skarpt øye for detaljer, kvalitet og visuell formidling.
- Kan skrive og snakke flytende norsk.
- Praktisk erfaring med varierte oppgaver innen markedsføring og kommunikasjon.
- Høy grad av selvstendighet og mulighet til å påvirke og forme rollen fra starten av.
- Et inkluderende arbeidsmiljø.
- Innsikt i hvordan et internasjonalt selskap jobber med kommunikasjon og merkevarebygging.