Er du serviceinnstilt, strukturert og trives med kundekontakt? Vi søker nå en positiv og løsningsorientert kundemottaker til en spennende og travel hverdag hos en av våre samarbeidspartnere i bilbransjen.Du blir en viktig del av teamet og får en variert arbeidshverdag der du møter kunder, koordinerer oppdrag og sørger for at kundereisen holder høy kvalitet. Arbeidsoppgaver:Mottak og oppfølging av kunder -- både fysisk og via telefon/epostPlanlegging og koordinering av timeavtalerEnkel administrasjon og bruk av interne systemer Vi ser etter deg som:Har en positiv og profesjonell fremtoningEr strukturert og trives med å holde orden -- også når det er hektiskEr lærevillig og motivert for å sette deg inn i nye systemer og rutinerSnakker og skriver flytende norskEr punktlig og påliteligErfaring fra tilsvarende stilling er en fordel, men ikke et krav -- opplæring vil bli gitt. Det viktigste er at du har riktig holdning og vilje til å lære. Vi tilbyr:En spennende hverdag i et solid firma med godt arbeidsmiljøFast arbeidstid mandag--fredag kl. 08:00--16:00 (noe endring kan forekomme i høysesong -- f.eks. oktober)God opplæring og oppfølging fra Safe Bemanning Søk nå!Send inn din søknad og CV snarest via vår nettside eller til . Vi vurderer søknader fortløpende.Har du spørsmål om stillingen? Ta kontakt med Inger Pedersen i Safe Bemanning på +47 46912415 eller Inger@safebemanning.noKontaktperson for stillingenInger PedersenBemanningsrådgiver+47 46912415Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenSafe Bemanning AS er en bedrift som har spesialisert seg på bemanning innen Bygg og Industri. Vi er opptatt av å gi våre medarbeidere gode og stabile arbeidsforhold med stor fokus på sikkerhet, samt yte topp service for våre kunder. Vår visjon er å bli en lokal, langsiktig og synlig bemanningspartner innen markedet Bygg og Industri. Er du en kandidat som er på jakt etter nye muligheter, eller en kunde som trenger den rette medarbeideren, ta kontakt for en hyggelig prat.SektorPrivatNettsted