salgskonsulent
Randstad
- Bergen, Vestland
- Kontrakt
- Fulltid
For å trives i denne rollen må du verdsette muligheten til å ha kontroll over og styre din egen arbeidsdag. Du må også være i stand til å sette deg inn i kundenes behov og ønsker. Du bør være serviceinnstilt, proaktiv, strukturert, selvstendig og være i stand til å håndtere flere oppgaver samtidig. Hva må til?
For å lykkes burde du ha erfaring med kartlegging av marked og identifisere muligheter. Du bør være godt kjent med salgsbransjen, og erfaring med CRM-systemer er definitivt en fordel. Du bør være komfortabel med å bruke telefon og e-post som arbeidsverktøy. Det er viktig å være ansvarsbevisst og opptatt av å levere kvalitet til rett tid til kundene.Litt om Randstad
Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.
I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker.
Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.noOm dette vekker din interesse er det bare å kontakt med Randstad v/Olav Rasmussen (930 38 095) eller Stian Rafto (457 37 260).egenskaper
- Salg
- Account Manager
- Key Account Manager
- Kundeportefølje
- Kunderådgiving