Trives du i en utadrettet kundesupport og administrativ rolle?

Temp-Team

  • Lysaker, Viken Oslo
  • Fast
  • Fulltid
  • 2 måneder siden
Hatteland Technology er en global teknologipartner innen markeder som marine & offshore, transport & infrastruktur, sikkerhet & overvåking, industriell automasjon mm. Selskapet har levert industrielle IT-løsninger i over 30 år. Vårt mål er å tilby «one stop shop» innen teknologiprodukter som skjermer, panel pc'er, industrielle pc'er, nettverksprodukter, samt løsninger innenfor sikkerhet og overvåking.Hatteland Technology nådde nye høyder i fjor og trenger derfor å styrke sitt team for å gi den beste støtte til deres kunder.Stillingen vil innebære en kombinasjon av support- og administrative oppgaver. Du vil få en bred kontaktflate innad i Hatteland Technology og mot kunder. Har du teknisk interesse er det en fordel, men ikke et krav. Når du kommer inn i rollen vil du ha tilstrekkelig kunnskap til å besvare de fleste henvendelsene, noen vil videresendes til andre avdelinger.Arbeidsoppgaver vil være å behandle kundehenvendelser på telefon, e-post og chat. Andre oppgaver vil være å lage tilbud ved prisforespørsler, booke ordre, samt oppfølging av leveranser. Du vil være en ressurs for salgsteamet og salgsledelsen, men også for andre avdelinger i selskapet. Ved behov vil du blir spurt om å koordinere møter, lage enkle Powerpoint presentasjoner, bestille kontorrekvisita og andre oppgaver hvor det trengs «en høyre hånd».Vi ser etter en serviceorientert og utadvendt person som vil være en del av deres Customer Service Team som består av tre personer.Det er mye samarbeid og kommunikasjon på tvers i bedriften. Det er en spennende jobb med varierte oppgaver, hvor man jobber tett sammen i team og hjelper hverandre.Hatteland Technology tilbyr en solid arbeidsplass, et hyggelig, uformelt og inkluderende arbeidsmiljø hvor alle kjenner at de har en betydningsfull rolle.Arbeidsoppgaver:
  • Besvare kundehenvendelser på telefon og e-post
  • Opprette tilbud og ordre
  • Bistå ved kundeeventer og møter
  • Administrativ støtte til VP Sales Nordic og andre avdelinger ved behov
  • Oppfølging av backlog mot kunde (ordrestatus, leveringer etc.)
  • Opprette nye kunder, samt vedlikehold av kundedatabase
  • Oppfølging av fakturering, betaling og kreditering
  • Tett samarbeid med salgsteam, teknisk support og logistikk
  • Bidra til at selskapets målsettinger forbedres og gjennomføres
Kvalifikasjoner:
  • Erfaring fra kundeservice eller andre roller som krever stor grad av samhandling med brukere/kunder er en fordel
  • Noe administrativ erfaring er en fordel
  • God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevner, norsk og engelsk
  • Gode kunnskaper i MS Office og ERP systemer
Personlige egenskaper:
  • Du er positiv, vennlig, har et sterkt servicefokus og er god til å kommunisere
  • Du er selvgående, strukturert, proaktiv og løsningsorientert
  • God lagspiller
  • Du lærer nye ting raskt.
  • Du trives med ansvar og høyt tempo i perioder
Kan dette være noe for deg? Ta gjerne kontakt med oss for en prat!Nøkkelord Kundeservice, Support, Administrasjon, Oppdatering av database, Administrativ bistand

Temp-Team

Lignende stillinger

  • Sommerjobb administrativ prosjektstøtte

    Bane NOR

    • Oslo
    Om sommerjobben I Bane NOR har vi ett felles mål - å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet fremover. Derfor jobber vi målrettet med bærekraft, modernisering og knut…
    • 1 dag siden
  • Student og ønsker administrativ erfaring i sommer

    Adecco

    • Oslo
    Hvert år formidler Adecco sommerjobber innen kundeservice, kontor, administrasjon og enklere økonomistillinger. Vil du bruke sommeren i år til å få verdifull erfaring hos en av vår…
    • 16 dager siden