
Kickstart karrieren din hos NextGenTel
- Sandsli, Bergen
- Midlertidlig
- Fulltid
Hos NextGenTel møter du et dynamisk miljø med høyt tempo, mye energi og gode utviklingsmuligheter. Her får du opplæring, støtte og trygghet, så erfaring er ikke et krav – det viktigste er at du har lyst, vilje og den rette holdningen.Hva består din arbeidsdag av?
- Ha dialog med kunder som allerede er interessert i våre tjenester (ingen kaldt salg!)
- Gi råd og veiledning som passer kundens behov
- Håndtere både utgående samtaler til varme leads og innkommende henvendelser
- Holde deg oppdatert på produkter og marked
- Jobbe strukturert med mål og kundeløsninger
- Har vilje, driv og riktig holdning
- Er god på kommunikasjon og trives med mennesker
- Er nysgjerrig og ikke redd for å stille spørsmål
- Tør å prøve – og lære av det som ikke alltid går som planlagt
- Har gode IT-kunnskaper og evne til å lære nye systemer
- Snakker norsk flytende, og gjerne engelsk i tillegg
- Konkurransedyktig timelønn + provisjon – her kan du påvirke egen lønn
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med konkurranser, arrangementer og rom for ambisjoner
- Grundig onboarding og et team som heier på deg
- Systemer og rutiner som gir trygghet i hverdagen
- Læring og utvikling – både faglig og personlig
- En jobb der det er lov å feile, og hvor du får rom til å vokse
Arbeidstid: Man–fre 08:00–16:00 (én kveld i uken til 18:00)
Oppstart: Etter avtaleDu trenger ikke lang erfaring – vi ser etter deg med motivasjon og den rette innstillingen. Alt annet kan læres!Dersom spørsmål knyttet til stillingen kontakt gjerne Katrine Grotle Senior HR-konsulent / Rådgiver i Adecco, katrine.grotle@adecco.no eller 99 50 03 16