Til vårt kontor i Sandvika ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver vil du ha ansvar for egen portefølje med fokus på å kvalitetssikre leveransen, levere tjenester i avtalt tid og ivareta kundenes behov.Du vil få en lærerik og variert arbeidshverdag med mange spennende kundecaser. Vi har et stort fagmiljø både lokalt og nasjonalt, hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har et av bransjens mest fremtidsrettede løsninger.Hvorfor velge en jobb i Azets?
Vi er et solid selskap nasjonalt og internasjonalt, med gode muligheter for intern karrierevekst videre
Våre ansatte får løpende tilgang til Regnskap Norges kurskatalog for å sikre faglig oppdatering
Tett oppfølging og samarbeid med våre gode kollegaer i Romania som gjør at vi evner å planlegge godt og levere løpende gjennom året uten stor overtidsbelastning
Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
Gode pensjons- og forsikringsordninger, som blant annet inkluderer god helseforsikring med ulike behandlingstilbud
Hva vil du få jobbe med?
Ansvarlig for egen portefølje med fokus på periodeavslutning, periodisk regnskapsrapportering, rådgivning og årsoppgjør
Vi tilpasser oppgaver og kunder basert på dine styrker. Vi har et lokalt kontor i Sandvika, men samarbeider med andre avdelinger for å kunne utnytte styrkene til våre ansatte og levere på en god måte til alle våre kunder
Optimalisere produksjonen på oppdrag for å sikre en effektiv leveranse med høy kvalitet
Kundedialog og rådgiving
Intern kvalitetskontroll av oppdrag og medarbeidere, samt være en rådgivende part for videre opplæringstiltak
Dele din kunnskap med kollegaer lokalt og være med på å bygge laget i Azets Sandvika.
Hvem er du?
Flere års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
Gjerne statsautorisert regnskapsfører eller et ønske om å bli det
Serviceorientert og trives med kundekontakt og relasjonsbygging
Nysgjerrig på teknologi og komfortabel med skybaserte regnskapssystemer (Tripletex, PowerOffice, Business Central etc)
Tar initiativ og har høy gjennomføringsevne
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler i sentrum av Sandvika. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Anette Heldal på tlf. 976 41 920.I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!#LI-PH1