Elkjøp Ullevål søker Department Manager Sales
ELKJOP ULLEVAL
- Oslo
- Fast
- Fulltid
- Evne til å samle og bearbeide informasjon, tenke strategisk og se konsekvensene av beslutninger.
- Evne til å motivere, utvikle og lede medarbeidere.
- Forståelse for hva som skaper verdier i virksomheten og et kundeorientert fokus.
- Mellommenneskelig kompetanse, inkludert sensitivitet, fleksibilitet og evnen til aktiv lytting.
- Fremstå som bedriftens ansikt utad og sørge for at lover, regler og mål etterleves.
- Ønsker å utvikle både deg selv og selskapet, og deler kunnskap for at vi sammen når våre mål
- Du støtter kollegaer og ikke er redd for å ta nye utfordringer med godt humør.
- **Innovasjon og kreativitet --**Du kommer med nye ideer og løsninger på utfordringer.
- **Læringsfokus --**Du er aktivt ute etter læring og selvutvikling, og ønsker å lære av erfaringer, både positive og negative.
- Konseptuell tenkning -- Du ser sammenhenger mellom ulike typer informasjon og forstår den større helheten. Du bruker eksisterende teorier og konsepter for å forstå praktiske situasjoner, og kan forklare kompliserte ideer på en enkel og tydelig måte**.**
- **Besluttsomhet --**Du tar riktige avgjørelser til rett tid, også når det er usikkerhet eller mangelfull informasjon. Du er villig til å ta vanskelige eller upopulære valg og stå for dem.
- **Lede andre --**Som leder gir du tydelige instruksjoner og veiledning, og du tilpasser lederstilen din til den enkelte person eller situasjon.
- **Påvirke andre --**Du er komfortabel med å argumentere for å overbevise andre, og du har god forståelse for hvordan man kan påvirke og endre adferd i større organisasjoner
- Energi - Du viser en entusiastisk og engasjert tilnærming og har høy arbeidskapasitet.
- Resultatorientert - Du har fokus på å oppnå resultater og mål og streber alltid etter å oppfylle eller overgå forventninger.
- **Fremdrift og standhaftighet --**Du viser utholdenhet og motstandsdyktighet i møte med motgang, og fortsetter å jobbe mot mål, uansett hindringer.
- **Pålitelighet --**Du leverer i henhold til avtaler og tar ansvar for egne prestasjoner.
- **Organisere og prioritere --**Du er flink til å organisere informasjon og ressurser på en effektiv måte. Du prioriterer oppgaver basert på deres hastverk eller viktighet.
- Analyse og problemløsning - Du deler opp og analyserer informasjon på en effektiv måte. Identifiserer årsaker til problemer og foreslår realistiske og praktiske løsninger for å håndtere de.
- **Utvikle/motivere andre --**Du inspirerer og skaper entusiasme hos andre, og du oppmuntrer kollegaer til å nå sine mål på en vellykket måte.
- Utvikle relasjoner- Du har lett for å etablere og utvikle effektive og positive arbeidsrelasjoner til andre.
- Teamarbeid/Samarbeid - Du bruker en samarbeidsfokusert tilnærming i teamet, deler kunnskap og informasjon. Du forsøker å fremme harmoni innad i teamet og bidrar til teamets prosesser.
- Fleksibilitet - Du tilpasser seg lett nye situasjoner og arbeidsmåter. Du er mottakelig for endringer og viser vilje til å tilpasse deg til dem.
- Mestre Stress - Du viser selvstendighet ved håndtering av oppgaver og spør andre om hjelp når dette er nødvendig for for å fullføre prosjektet på en effektiv måte.
- **Selvsikker -**Du viser selvstendighet ved håndtering av oppgaver og spør andre om hjelp når for å sikre effektiv gjennomføring av prosjektet.
- Håndtere konflikter- Du identifiserer og håndterer uenighet mellom andre på en effektiv måte og løser konflikter gjennom åpen diskusjon.