Customer Service Assistant
JELD-WEN
- Trondheim, Trøndelag
- Fast
- Fulltid
- Daglig behandling av reklamasjoner (Salesforce)
- Daglig kontakt og oppfølging med kunder pr telefon og e-post.
- Oppfølging, koordinering av reklamasjoner
- Opprette bestillinger (PRMS / PCOO)
- Utvikling og vedlikehold av prosesser og nøkkeltall innenfor eget ansvarsområde.
- Driftsrelaterte ad hoc oppgaver og back-up for kollegaer ved behov.
- Du har relevant bred kommersiell eller produksjonsbakgrunn, gjerne innen byggebransjen
- Du har god IT-forståelse, kunnskap om ERP-systemer (for tiden benyttes Salesforce, PCOO og PRMS.
- Er analytisk og resultatorientert.
- Trives med å jobbe selvstendig så vel som i team.
- Har datadisiplin og god oversikt.
- Har god forretningssans med god forretningsforståelse.
- Er utadvendt med en positiv holdning.
- Erfaring fra kundeservice eller lignende serviceyrke er ønskelig.
- Løsningsorientert og serviceorientert
- Høy kommunikasjonsevne
- Gode kunnskaper i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.