Designer

  • Oslo
  • Fast
  • Fulltid
  • 9 dager siden
Ønsker du å designe gode brukeropplevelser for Enturs kundeservice? Visste du at et av Norges største og mest innovative design- og teknologimiljøer finnes i statseide Entur? Hos Entur samler vi kollektiv-Norge. Med over 20 tverrfaglige team utvikler vi tjenester som gjør det enkelt å planlegge og kjøpe reiser på tvers av alle kollektivoperatører i hele landet.Nå søker vi en designer til Team Betjent, som utvikler ekspertverktøyene til kundebehandlerne i Entur Kundeservice. Her får du bidra til digitale løsninger som styrker samspillet mellom kundebehandlere og reisende - og du får jobbe tett på en tjeneste som har direkte innvirkning på folks reiseopplevelser. Arbeidsoppgaver
  • Samle, strukturere og kommunisere kvantitativ og kvalitativ brukerinnsikt.
  • Bistår med design gjennom både konkrete oppgaver som kartlegging av brukerreiser og konsepter, samt støtte og etablere bruk av designmetodikk og prosesser.
  • Lede utforming og testing av digitale grensesnitt.
  • Fasilitere og lede workshops og samarbeidsmøter.
  • Veilede og sikre god kommunikasjon mellom ulike brukergrupper, andre interessenter og teamet.
  • Bistå i prioritering, prosess og produktutvikling.
Hvem vi ser etterVi tror du har relevant utdanning innen design og minst fire års erfaring fra lignende roller. Du liker å jobbe tett med utviklere og bygge gode relasjoner til ekspertbrukere, og du trives i tverrfaglige produktutviklingsteam hvor samarbeid står i sentrum.Du er strukturert, proaktiv og nysgjerrig, og du har evne til å drive produktutforskning sammen med teamet ditt. Erfaring eller forståelse for kundeservice er en bonus, og vi håper du motiveres av å jobbe med komplekse scenarioer for internapplikasjoner og ekspertverktøy.Du er god til å kommunisere visuelt, har engasjement for brukeropplevelse, strategi og design - og du liker å jobbe tett på andre fagfelt.Norsk er arbeidsspråket i Entur og hos våre partnere, så du må beherske det både skriftlig og muntlig.Hos oss er mangfold en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike erfaringer, kompetanser og perspektiver - det gjør oss bedre.Vi tilbyr
  • Muligheten til å bidra til utviklingen av samfunnsnyttige og spennende produkter som skal bli ledende innenfor reiseplanlegging og som hele Norge elsker.
  • Muligheten til å utvikle deg sammen med faglig sterke kolleger innen flere fagområder, med en god miks av Entur-ansatte og konsulenter i teamet.
  • Stor grad av selvstendighet, fleksibilitet og god takhøyde.
  • Sentrale og fine lokaler i Oslo sentrum som kan kombineres med hjemmekontor.
Som offentlig eid selskap er vi pålagt å ha offentlige søkerlister. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge.Kontaktperson for stillingenIda Løken Ritchie92 09 60 52Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenEntur er et statlig eid teknologiselskap som jobber med å gjøre det enklere å velge kollektivt i hele Norge. Vi er konkurransenøytrale, og bidrar til mer for pengene gjennom fellesløsninger og samarbeid i sektoren. Entur har ca. 500 ansatte med faste og innleide og for tiden 240 innen utvikling av digitale løsninger.Entur utvikler og drifter felles salgs- og billetteringsløsninger for togselskapene og de fylkeskommunale kollektivselskapene som ønsker det. Entur drifter kundeservice for togselskapene og samler inn, bruker og deler kollektivdata gratis. Vi tilbyr også Entur-appen, der man kan finne og betale for de fleste kollektivreiser i Norge.Entur bidrar aktivt i flere samarbeid i samferdsels-sektoren for å forenkle folks reisehverdag, jobbe sammen om digital tjenesteutvikling og skape reell verdi gjennom data.Vår visjon er Samarbeid om enkle, bærekraftige reiser.Flere opplysninger om Entur finner du på .NettstedFacebook

NAV