Customer Success Consultant

VISMA AMILI NORGE AS AVD TRONDHEIM

  • Ranheim, Trondheim
  • Fast
  • Fulltid
  • 3 dager siden
I Visma Amili brenner vi for å skape gode kundeopplevelser - hver eneste dag. Vårt kundeløfte handler om å stadig finne nye måter å frigjøre tid for kundene våre, styrke deres likviditet og ivareta de viktige relasjonene de har med sine egne kunder. Våre kunder er bedrifter som ikke har fått betalt for varene eller tjenestene de har levert. Visma Amili hjelper dem med å få inn det de har krav på - på en måte som ivaretar både deres økonomi og menneskene i andre enden. Å finne gode, bærekraftige løsninger for alle parter er en viktig del av vårt samfunnsansvar.Nå søker vi en engasjert og nysgjerrig kollega til vårt dyktige Customer Success team - en som ønsker å vokse med oss og bidra til at kundene våre lykkes.
Hvorfor Customer Success?I et marked med tøff konkurranse er det kundens opplevelse som ofte skiller oss ut. Derfor står Customer Success- teamet i sentrum for det vi gjør. Vårt mål er å sikre at kundene våre får maksimal verdi ut av løsningene vi leverer, og at kundereisen fra A til Å oppleves som sømløs og inspirerende. Hvis dette engasjerer deg, kan du være akkurat den vi leter etter.Dine viktigste arbeidsområder:Å yte førsteklasses kundeservice og veiledningSupportere kundene i bruk av våre produkter og tjenesterSvare effektivt på henvendelser via telefon, chat og e-postSamarbeide tett med andre avdelinger for å sikre en helhetlig kundereiseBidra til kontinuerlig forbedring av våre prosesser og tjenester
Vi ser etter deg som er:Kundeorientert og engasjert, med et ekte ønske om å hjelpe andreLøsningsorientert og strukturert, og som trives med høyt tempo og varierte oppgaverTeknologinysgjerrig og opptatt av hvordan verktøy og systemer kan forbedre kundeopplevelsenKomfortabel med telefon og digitale flater som arbeidsverktøySamarbeidsvillig, men også selvstendig og selvgåendeRyddig og pålitelig, med plettfri vandel og orden i egen økonomiErfaring fra kundeservice eller salg er en fordel, spesielt om du har jobbet med økonomisystemer som Tripletex, Visma Business eller lignende. Men vi verdsetter like høyt din nysgjerrighet, læringsvilje og interesse for teknologi og kundeopplevelser.
Hva du får hos ossEn spennende stilling med gode utviklingsmuligheterTett samarbeid med flere avdelinger i selskapetEt inkluderende og sosialt arbeidsmiljøGode forsikrings- og pensjonsordningerSubsidiert kantine med stort og variert utvalg.Tilgang på ferieleiligheter i Marbella og Chamonix.Velutstyrt treningsrom, HC-parkering og heisHos oss vil du bli en del av en åpen og støttende kultur med høy trivsel og mye humor - både i og utenfor arbeidstid. Vi er i overkant av 150 engasjerte medarbeidere, og her får du både ansvar, tillit og mulighet til å påvirke.Har du lyst til å bli med på reisen mot å skape bransjens beste kundeopplevelser - i et selskap som satser på både kundene og folkene sine? Da håper vi du søker!I stedet for et søknadsbrev ber vi deg om å svare på noen spørsmål som er relevante for denne rollen. Vi vurderer søknader fortløpende.Kontaktperson for stillingenSigurd Nordtvedt90768285Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenAmili hjelper bedrifter med å få betalt for sine varer og tjenester gjennom fleksible og automatiserte tjenester for kredittstyring og fakturaoppfølging. Med et fokus på moderne teknologi og gode råd, styrker selskapet bedrifters likviditet og forbedrer kunderelasjonene. Amili er eid av Visma-konsernet, og har 150 ansatte fordelt på tre lokasjoner i Oslo, Trondheim og Larvik. Selskapet betjener kunder i Norge, Sverige og Finland. For mer informasjon om Amili, besøk .Nettsted

VISMA AMILI NORGE AS AVD TRONDHEIM