Hjelpemiddellageransvarlig 100% fast
- Viken
- Fast
- Fulltid
- Daglig drift og organisering av hjelpemiddellageret inkludert bemanning i åpningstiden
- Mottak, registrering, rengjøring og klargjøring av hjelpemidler
- Koordinering, utkjøring og henting av hjelpemidler inkl journalføring
- Enkelt vedlikehold og reparasjoner av utstyr
- Samarbeid med hjelpemiddelformidlere, tekniker, hjelpemiddelsentralen og andre aktører
- Medansvar for velferdsteknologi
- Bidra til gode rutiner for lagerstyring og logistikk
- Gode ferdigheter i bruk av digitale verktøy og systemer
- God teknisk kunnskap/forståelse
- Gode norskferdigheter, muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B
- Søkere til stillingen bør ha relevant fagbrev innen lager/logistikk, mekanikk/elektronikk eller helse
- Relevant erfaring/praksis kan kompensere for manglende utdanning
- Erfaring fra lagerarbeid, logistikk eller lignende
- Erfaring om tekniske hjelpemidler og velferdsteknologi
- Kjennskap til kommunale helse og omsorgstjenester
- Du er genuint opptatt av mennesker og har god evne til å bygge relasjoner med brukere og kollegaer
- Du er serviceinnstilt og fleksibel. Mestrer å omprioritere når det oppstår hastesaker
- Du har evne til å se løsninger og iverksette disse
- Har evne til å arbeide selvstendig og strukturert
- Har evne til å jobbe under variable forhold, utføre tunge løft og takle ubekvemme arbeidsstillinger
- Personlige egenskaper vektlegges
- Et meningsfylt arbeid der du bidrar til å gjøre hverdagen bedre for innbyggere i kommunen
- Varierte arbeidsdager med både praktiske og administrative oppgaver
- Et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø
- Lønn etter gjeldende tariffavtale
- Gode forsikringsordninger i KLP