Fagarbeider i barnehage
NORDRE LAND KOMMUNE 0-24 DOKKA BARNEHAGER FURULUND
- Dokka, Innlandet
- Midlertidlig
- Fulltid
- Ordinære oppgaver som fagarbeider i barnehage
- Være medansvarlig for daglige omsorgsoppgaver, samarbeid og pedagogisk arbeid
- Samarbeide og holde daglig kontakt med foreldre/foresatte
- Fortrinnsvis fagbrev som barne- og ungdomsarbeider
- Erfaring fra arbeid med barn, gjerne fra barnehage
- God helse, slik at du kan være en aktiv voksen sammen med barna
- Norskkunnskaper i tråd med krav i barnehageloven
- Du har evne til å skape engasjement, og har lyst til å delta i barns utvikling, lek og læring
- Du har god relasjonskompetanse og gode samarbeidsevner
- Du er fleksibel og løsningsorientert
- Du er interessert i faget og liker å ta initiativ
- Du har endringskompetanse
- Vitnemål og attester skal ikke oversendes, men medbringes ved evt. intervju
- Tilsettingsvilkår i henhold til gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
- Politiattest etter hjemmel i barnehageloven § 30 må fremlegges før tiltredelse
- Endringer i oppgaver ut i fra utvikling i tjenester og avdelingens behov må påregnes
Link til søknadsskjema:Kontaktperson for stillingenLine Strømsjordet970 73868Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenNordre Land kommune har fem kommunale barnehager. Mariringen barnehage barnehage ligger i Aust-Torpa. Mariringen har to avdelinger med ca 38 barn. På Dokka ligger Øygardsjordet barnehage, Furulund barnehage og Tonlia barnehage. Øygardsjordet har 4 avdelinger med ca 65 barn, Furulund 4 avdelinger med ca 75 barn og Tonlia 3 avdelinger med ca 50 barn. Nordre Land barnehagens visjon er «Klart vi kan! Stort å være liten i Nordre Land». Barnehagene er en del av Tjenesteutvikling 0-24. Tjenesteutvikling 0-24 består av NAV Nordre Land, PP-tjenesten, Helsesykepleiertjenesten, kompetanseteam, Barnehage og Skole. Tverrfaglig samarbeid og samhandling er et satsingsområde innenfor tjenesteutvikling 0-24. I Nordre Land kommune ser vi dette som en sentral forutsetning for å lykkes. Kommunen etablerer systemer og modeller for samarbeid og samordning, for bedre å møte utfordringer og barrierer som kan være til hinder for at barn og unge får den hjelpen de har behov for. Gjennom Bedre Tverrfaglig Innsats (BTI) har vi en klar struktur fra bekymring til handling og styrket samhandling mellom tjenester, slik at de jobber målrettet, effektivt og helhetlig - uten at det oppstår avbrudd i oppfølgingen. Vi har flere tverrfaglige arenaer for samhandling innad i tjenester og på tvers av tjenester. Kommunen deltar også i samarbeid eksternt, slik som regionsamarbeid omkring barnehage og skole, psykisk helse og rus, kompetanseheving og erfaringsdeling.SektorOffentlig