
Førsteamanuensis/førstelektor i spesialpedagogikk
- Bergen, Vestland
- Fast
- Fulltid
- Forskings- og utviklingsarbeid med klar relevans for stillingsprofilen. Fakultetet har 5 strategiske forskingsprogram (Kunst, kreativitet og kulturelle praksisar; Språk, kommunikasjon og læring; Praksisnær profesjons- og utdanningsforsking; Berekraft, medverknad og mangfald og Idrett, fysisk aktivitet og kosthald) og det blir forventa at dei tilsette bidreg med forsking innretta mot eitt eller fleire av programma. Forskningsprogramstrukturen er for tida under revisjon.
- Undervise, rettleie og utvikle studentaktive læringsformer i tråd med krav i studietilsynsforskrifta. Desse oppgåvene vil vere knytt til grunnskulelærarutdanningane. Det kan og vere aktuelt med oppgåver innan bachelor-, master-, og Ph.d.-utdanning og innanfor etter- og vidareutdanning
- Institusjonsbyggjande arbeid irekna: rettleie tilsette, fagadministrative oppgåver, internasjonalisering og samhandling med eksterne partnarar
- Leie og delta i utvikling av forskingsprosjekt og utarbeide søknader om ekstern finansiering samen med kollegaer i fagmiljøet
- Aktivt bruke digitale verktøy i arbeidskvardagen
- For tilsetjing som førsteamanuensis i spesialpedagogikk må kandidaten ha doktorgrad i spesialpedagogikk, pedagogikk, psykologi, barnevernspedagogikk, sosialpedagogikk eller tilsvarande med klar spesialpedagogisk relevans for grunnskolelærarutdanningane.
- For tilsetting som førstelektor må søker ha førstekompetanse med tilsvarande profil som for førsteamanuensis.
- Søkarane oppfordrast til å klargjera kva for stillingskategori ein søker på.
- Utdanningsfagleg kompetanse er eit krav for stillinga.
- Den som vert tilsett må ha gode samarbeids- og formidlingsevner, men òg evne til å arbeide sjølvstendig, ta initiativ og vere fleksibel.
- Høgt etisk medvit i møte med studentar og tilsette er påkravd.
- Den som vert tilsett må vere personleg eigna for stillinga.
- Undervisningsspråket er norsk, og søkjarar må kunne undervise på norsk eller eit anna skandinavisk språk.
- Tidleg innsats og begynneropplæring, gjerne knytt til leik.
- Menneskerettar og etiske spørsmål innanfor spesialpedagogikk.
- Lærevanskar, for eksempel språk-, tale-, lese- og skrivevanskar og dyskalkuli
- Sansetap
- Psykisk- og fysisk funksjonsnedsetting
- Autismespekterforstyrringar
- Førebygging og tiltak knyta til utfordringar i utdanning, skule og arbeid i klasserom innanfor spesialpedagogikk
- Erfaring frå initiering og leiing av forskings- og utviklingsarbeid, irekna erfaring med å skaffe ekstern finansiering
- Relevant nasjonalt og internasjonalt forskarnettverk og forsking som kan bidra inn i forskingsprogramma på fakultetet
- Erfaring frå Ph.d.- rettleiing og rettleiing av kollegaer
- Gode munnlege formidlingsevner vist gjennom prøveforelesing
- Relevant pedagogisk erfaring frå barnehage, grunnskule, vidaregåande opplæring eller høgare utdanning
- Internasjonal erfaring eller erfaring med minoritetsspråklege elevar
- Vitskaplege arbeid (inntil 5 stk.)
- Fullstendig publikasjonsliste
- Attestar og vitnemål
- Pedagogisk mappe og pedagogisk cv
- Gode pensjons-, forsikrings-, og låneordningar i Statens pensjonskasse
- Spennande fagmiljø med moglegheit for kompetanseheving - og utvikling
- Høve for trening i arbeidstida