
Er du vår nye kundeservicesjef?
- Norge
- Fast
- Fulltid
- Utvikle teamet – personalansvar for fire medarbeidere, målstyring og kompetansebygging
- Sikre førsteklasses kundeopplevelser – strukturert håndtering av henvendelser, bestillinger og reklamasjoner
- Forbedre prosesser og digitale verktøy – identifisere flaskehalser og innføre beste praksis
- Bidra i anleggets ledergruppe – tett samarbeid med lederne, distribusjon, produksjon og vedlikehold
- Representere Herbergåsen nasjonalt – del dine innsikter i Elis Norge sitt kundeservicenettverk
I tillegg til konkurransedyktig lønnsbetingelser vil du få firmabil, pc og mobil, samt helseforsikring, treningsstøtte og tilgang til aksjeprogram og firmahytter i Trysil og Hemsedal.Hvem er du?Du har høyere utdanning og ledererfaring fra kundesenter, callsenter eller lignende, og kan vise til gode resultater når det kommer til kultur- og teambygging.
Du evner å analysere KPI`er og digitale dashboards, og finner konkrete tiltak som forbedrer prestasjonene til teamet ditt. Du er god til å kommunisere, både på norsk og engelsk, og er både engasjerende og inspirerende for dine medarbeidere. Du er god med tekniske systemer, og motiveres av å skape et miljø hvor folk trives, utvikler seg og presterer.Det vil være noe reisevirksomhet i rollen, og derfor er det viktig at du også har førerkort klasse B.Er du klar for å ta steget videre?
Bli med og gjør hverdagen enklere, tryggere og mer bærekraftig for tusenvis av mennesker – sammen med Elis!Søk på stillingen ved å laste opp CV og søknadsbrev, og fortell oss hvorfor denne stillingen passer perfekt til nettopp deg!Vi gleder oss til å høre fra deg!Elis utvikler og leverer nyskapende serviceløsninger innen arbeidstøy, hygieneservice, matter og mopper. Vår forretningsmodell baserer seg på leie og vedlikehold. På denne måten hjelper vi våre kunder til å kontrollere kostnader, kvalitet og ivareta en bærekraftig miljøstrategi slik at det frigir tid til å fokusere på sin egen kjernevirksomhet. Elis er markedsledende i Europa innen tekstil, hygiene og facility service. Vi er representert i 29 land i Europa og Latin-Amerika, og med 55.000 dedikerte medarbeidere leverer vi tjenester til over 400.000 kunder rundt om i verden. I Norge har Elis hovedkontor i Oslo og driftsenheter i Oslo, Herbergåsen, Skien, Bergen, Trondheim, Sandnes, Kristiansand og Volda. Selskapet har ca 400 ansatte og omsetter for om lag 780 millioner. På vårt største anlegg på Herbergåsen håndteres arbeidstøy, matter og mopper for Østlandet. Herfra leveres nødvendige tekstiler for helsepersonell, alle typer arbeidstøy for industri og produksjonsbedrifter. Alle artiklene som passerer gjennom våre vaskerier er chippet, og vi har for tiden 680.000 artikler i omløp. Det vil si at uansett om det er en matte du tråkker på i et inngangsparti, kokkejakken som ble brukt da de laget maten din eller en mopp som brukes til å rengjøre gulvet på din lokale butikk, så vet vi blant annet når den sist var inne til vask og når den ble levert til kunden. Vi vet også levetiden på hver av våre artikler, og vi vedlikeholder og reparerer tekstiler underveis slik at de når sin optimale levetid før de blir resirkulert.