Vi ser etter deg som har lyst å gjøre det enda enklere å være bedriftskunde hos oss!Som leder for kundeprosess og betaling i Næringsliv har du ansvar for å utvikle og forbedre hvordan vi møter kundene våre - både digitalt og fysisk -- gjennom kundereiser. Du vil jobbe tett med både forretningssiden og teknologiavdelingene, og ha grensesnitt til mange ulike deler av konsernet.Rollen har også ansvar for betalingsområdet i konsernet, både mot næringskunde og privatkunden.Miljøet du blir en del av, har sterk faglig kompetanse og jobber sammen for å skape sømløse og verdiskapende prosesser og løsninger for næringslivskundene våre. Som leder for kundeprosess og betaling vil du ha personalansvar for omtrent 10 medarbeidere i avdelingen.Stillingen rapporterer til konserndirektør for Teknologi og Utvikling, Astrid Undheim, og er en del av ledergruppen i Teknologi og Utvikling. I tillegg har rollen tett samarbeid med konserndirektør for Næringsliv, og en viktig rolle mot SpareBank 1 Alliansens utviklingsenhet SpareBank 1 Utvikling Sentrale arbeidsoppgaver:Sørge for at de som bruker prosessene på næringsliv, både kunder og ansatte, får gjennomført oppgavene sine på en effektiv måteKontinuerlig forbedring og optimalisering av distribusjonskanaler, betjeningskonsept og kundeprosesser mot næringskunderSikre at konsernet har konkurransedyktige produkter innenfor betalingsområdetBidra til å realisere konsernets strategiske ambisjoner, og spesielt ivareta utviklingsbehovet og støtten for helhetlige kundeprosesser på tvers av konsernetSørge for god organisering i egen enhet, samt god samhandling med andre enheter i konsernet for å løpende utvikle kundeprosessen Suksesskriterier i stillingen:Skape gode strukturer for samarbeid på tvers av konsernetSørge for effektive og brukervennlige kundeprosesserTa ansvar for at det skapes forretningsverdi av utviklings- og forbedringstiltakGod ledelse og utvikling av egen avdeling Hvorfor burde du velge SpareBank 1 SMN som arbeidsgiver?Vi har en kultur preget av engasjement, utvikling, læring og deling - og det å være på lagHovedkontoret vårt ligger i Trondheim, så beslutningsveiene våre er korteSom er stort finanskonsern har vi selvfølgelig gode betingelser på lån, forsikring og pensjon - og mye merUtviklings- og karrieremuligheter med et stort fokus på intern mobilitet, noe vi har lagt vekt på gjennom vår egen utviklingsarena, AkademietEn arbeidsgiver som eies av lokalsamfunnet -- og som er opptatt av å gi tilbake til samfunnet og gjøre Midt-Norge til et bedre sted å bo for oss alle Så, hvem ser vi etter? Vi tror du har gode forutsetninger for å lykkes hos oss hvis du kjenner deg igjen i dette:Høyere relevant utdanning på bachelor eller master nivåBakgrunn fra bank og finans er et pluss, men ikke et kravErfaring fra prosess- og utviklingsorientert arbeidLedererfaring er ikke et krav, men vil være en fordel Høres dette interessant ut, oppfordrer vi deg til å søke eller ta kontakt med konserndirektør Astrid Undheim på tlf. 934 37 863 for mer informasjon. Vi gjør oppmerksom på at det for enkelte stillinger hos SpareBank 1 SMN kan bli aktuelt å innhente ytterligere informasjon om deg som kandidat. Vi foretar kredittsjekk ved saklig grunn, og for enkelte stillinger ber vi om politiattest i henhold til hjemler i lov om finansforetak og lov om forsikringsformidling samt bekreftelse fra Brønnøysundregistrene om at arbeidstaker ikke er under konkursbehandling, konkurskarantene eller gjeldsforhandling. Ansettelsen er betinget av at det ikke oppdages forhold som er til hinder for utøvelse av stillingen.Om bedriftenVi skal bidra til bærekraftige lokalsamfunn SpareBank 1 SMN-konsernet er Midt-Norges ledende finanskonsern. Vi hjelper deg med alt fra privatmarked og bedriftsmarked til eiendomsmegling og regnskap. Lokalsamfunnet er vår største eier, og får sin del av bankens overskudd. Dette kaller vi samfunnsutbytte, og hvert år bidrar samfunnsutbyttet til små og store formål som skal gjøre Midt-Norge til en enda bedre plass å bo.Bærekraft Sosialt ansvar og bærekraft er viktige fokusområder for hele SpareBank 1 SMN-konsernet. Det lokale er spesielt viktig, men vi tenker også nasjonalt og globalt.Framover skal vi fortsette å ha et aktivt og ansvarlig forhold til bærekraft. Vi skal være en del av løsningen og en proaktiv alliert i omstillingen til et mer bærekraftig samfunn. Vi er opptatt av likestilling og mangfold internt, og gjennom rådgivning, produkter og tjenester skal vi styrke økonomisk likestilling i samfunnet.Mangfold Mangfold er en styrke på arbeidsplassen. Derfor oppfordrer vi folk med ulik kompetanse, livserfaringer, perspektiver, alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsetting til å søke på våre.SektorPrivatNettsted