
Sekretær/kontormedarbeider 60% fast stilling
- Mehamn, Troms og Finnmark
- Fast
- Deltid
- Visitnordkyn.com
- Besvare sentralbord
- Behandling av TT-kort og parkeringstillatelse
- Rapporteringer
- Fakturering
- Administrativt personalarbeid (post, nyansettelser, kontrakter etc)
- Bistå med vederlagsberegning, etter -og sluttoppgjør
- Vikarinnleie og fraværsregistrering
- Ansvar for trivselsarrangement innen helse.
- Bistå avdelingene på tvers og påta seg delegerte oppgaver innenfor arbeidsområdet
- Boligkoordinator.
- - Helsefagarbeider/helsesekretær eller tilsvarende
- - Lengre arbeidserfaring som sekretær innenfor helse og/eller innen
- kontoradministrativt fagfelt kan erstatte formell utdanning
- - Arbeidserfaring med IT-verktøy
- - Gode norskkunnskaper, muntlige og skriftlige. Bestått B1 språktest må legges fram om du snakker et annet språk enn norsk
- Motivasjon til å utvikle egen kompetanse i samsvar med avdelingens behov
- Du liker å jobbe selvstendig samtidig som du er en del av teamet på avd.helse
- Du er komfortabel med at telefonen blir en del av din arbeidshverdag
- Strukturert og ryddig
- Være løsningsorientert- evne til å se endringer som en utfordring
- Ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø
- Arbeidstiden er beregnet til 22,5 timers uke for 60 % sekretærfunksjon. Dersom man ønsker å kombinere stillingen med turnusarbeid vil ukentlig arbeidstid for den totale stillingen bli 35,5 timers uke.
- Opplæring og veiledning sammen med hyggelige arbeidskolleger
- Gode arbeidsforhold med et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
- Lønn i henhold til tariff
- Dekning av reiseutgifter
- Dekning av flytteutgifter i henhold til kommunens reglement
- Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
- Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig