Er du glad i biler og liker å hjelpe andre? Se her
MOBILITY HALDEN AS
- Halden, Viken
- Fast
- Fulltid
Som vår nye kundeveileder blir du et viktig bindeledd mellom våre kunder og verkstedet. I tillegg til kundemottak vil du bruke din tekniske interesse til å løse enklere problemer og bidra til en smidig verkstedhverdag. Du vil inngå i et team med totalt tre kunderådgivere.
Vi ser etter deg som trives med kundekontakt, har god ordenssans, og som har en grunnleggende forståelse for bil - du kan lytte, se og høre hva kunden og bilen forteller deg!Vi tilbyr:
- Fantastiske kollegaer
- En spennende jobb med attraktive produkter
- Hos oss får du mulighet til å utvikle deg gjennom opplæring, kurs og tett samarbeid med erfarne kolleger.
- En arbeidsplass med stabil arbeidsstyrke og høy faglig kompetanse
- Konkurransedyktig lønn
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Gunstige vilkår ved kjøp av bil
- Sosiale sammenkomster flere ganger i året
- Kundebehandling og service:
- Profesjonelt mottak og veiledning av kunder ved disk og på telefon/e-post.
- Timebestilling, opprettelse og administrering av verkstedordrer.
- Prising av verkstedtjenester og oppfølging av kunder underveis i reparasjonsprosessen.
- Fakturering og kassehåndtering.
- Teknisk kundestøtte og vurdering:
- Utføre enkel datadiagnose for å lese av feilkoder ved kundemottak.
- Assistere kunder med nullstilling av serviceindikator, dekktrykksystem o.l.
- Bli med kunder på korte prøveturer for å lytte til/observere feil eller ulyder.
- Gjøre en enkel vurdering av feil og estimere tidsbruk i samråd med verkstedet.
- Håndtere enkle drop-in oppgaver som f.eks. skifte av lyspærer.
- Delelageradministrasjon:
- Bestilling av deler og materiell.
- Mottakskontroll, registrering og utlevering av deler til verkstedet.
- Sikre at riktig del kommer til rett jobb, og ha generell kontroll på deleflyt og returhåndtering.
- Oppfølging av leveranser og etterlysning ved behov.
- Verkstedplanlegging og kommunikasjon:
- Bidra aktivt i planleggingen av verkstedets daglige drift.
- Sikre god informasjonsflyt mellom kunde, kundemottak og mekanikere.
- Du har teknisk innsikt og interesse for bil - har du fagbrev innen Bilfaget - Lette kjøretøy er det en fordel.
- Du kommuniserer godt, både muntlig og skriftlig på norsk.
- Gode datakunnskaper er en forutsetning.
- Evnen til å raskt sette deg inn i nye fagsystemer (f.eks. for booking, faktura, diagnose) er viktig, og generell interesse for data er en fordel.
- Erfaring fra kundeservice, gjerne fra bilbransjen eller teknisk faghandel, er en fordel.
- Du har førerkort klasse B.
- Du er utpreget serviceinnstilt og trives med kundekontakt.
- Du er strukturert, nøyaktig og har god ordenssans, det er spesielt viktig for delelager og administrasjonsoppgaver.
- Du er løsningsorientert, tar initiativ og kan jobbe selvstendig.
- Du er positiv, pålitelig og bidrar til et godt arbeidsmiljø.