Kundebehandler
Ruter As
- Oslo
- Fast
- Fulltid
I Ruter jobber vi for å forbedre fremtidens reiseopplevelse, der alle enkelt kommer seg fra der de er til dit de skal. Vi bryr oss om menneskene som bor og oppholder seg her, og tar oppgaven med å være et enkelt, effektivt og tilgjengelig reisealternativ på alvor. Vi kaller det bærekraftig bevegelsesfrihet.Nå har vi behov for flere nye kolleger som ønsker å jobbe i et nytenkende kundeservice-miljø.Våre kundebehandlere er Ruters stemme utad, med ansvar for å levere enestående kundeservice over telefon, skriftlig og gjennom direkte kundekontakt. I denne rollen får du ansvar for å identifisere og løse kundenes utfordringer, og du vil være sentral i å sikre gode kundeopplevelser gjennom fleksibilitet og bred kjennskap til Ruters tjenester. For å lykkes, er det viktig at du har sterke kommunikasjonsevner, gode digitale ferdigheter og evne til å samarbeide med andre i et dynamisk arbeidsmiljø.Arbeidshverdagen preges av teamarbeid, tett samarbeid med interne og eksterne støttefunksjoner og kontakt med Ruters øvrige avdelinger. Hos oss får du opplæring, muligheten til å utvikle deg og jobbe med en samfunnsviktig oppgave i et inkluderende, nytenkende miljøI denne stillingen jobber du i en 4-delt turnus med 37,5 timer pr. uke i snitt, og arbeidstidene følger åpningstidene som er:
Mandag-fredag: Kl. 07.00-20.00
Lørdag: Kl. 09.00-18.00
Søndag: Kl. 10.00-16.00Turnusen innebærer at du jobber hver fjerde helg (innenfor våre åpningstider).NøkkelinformasjonSøknadsfrist:14.09.2025Arbeidsgiver:Ruter AsStillingstittel:KundebehandlerStillinger:4Heltid / Deltid:HeltidAnsettelsesform:FastStillingsprosent:100Webcruiter-ID:5009275424Sosial deling :Hva handler jobben om?
- Besvare kundehenvendelser - forstå og løse kundenes utfordringer innenfor gitte rammer.
- Sikre kundetilfredshet og Ruters omdømme - opptre ansvarlig, engasjert og hjelpsom i møte med kundene.
- Ivareta personvern - behandler kunder og personopplysninger med varsomhet og respekt.
- Følge opp bestillingstransport - ivareta kundenes turer i samarbeid med andre avdelinger og eksterne operatører.
- Holde deg faglig oppdatert - heve egen kunnskap i takt med utviklingen.
- Bidra til utviklingen - bidra til kontinuerlig forbedring av kundeopplevelsen, Ruters tjenester og effektivisering og automatisering av Kundeservice.
- Samle innsikt - bidra til innsamling og nyttiggjøring av innsikt fra kundehenvendelser, gjennom grundige saksbeskrivelser og god datakvalitet.
- Er løsningsorientert, effektiv og serviceinnstilt
- Opptrer høflig, forståelsesfullt og tålmodig
- Er endringsvillig, nytenkende og har mot til å prøve nye løsninger
- Er selvstendig og tydelig, samtidig som du samarbeider godt med andre
- Trives med høyt tempo og kan prioritere i hektiske situasjoner
- Bidrar til et godt arbeidsmiljø og trives med å jobbe i turnus
- Har engasjement og entusiasme for å skape gode kundeopplevelser
- En unik mulighet til å bidra i spennende utvikling av kollektivtrafikken i hovedstadsregionen og sette ditt preg på 1,5 millioner daglige reiser.
- Et godt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte kollegaer
- Spennende faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
- Sentrale lokaler på Jernbanetorget i Oslo
- Konkurransedyktig lønn og svært gode pensjonsordninger
- Fri reise med T-bane, trikk, buss og båt i Oslo og Akershus iht. skatteregler.