Servicekonsulent 1.linje kommunikasjon
TUSSA IKT AS AVD ORSTA
- Møre og Romsdal
- Fast
- Fulltid
Servicekonsulentane er viktige for å nå måla våre om problemløysing og kundetilfredsheit.
- Servicekonsulenten går inn i vaktplan med tidlegvakt, seinvakt og helgearbeid
- Du må ha gode kommunikasjonsevner, der det å meistre norsk og engelsk, både skriftleg og munnleg er viktig
- Du må vere positiv, løysingsorientert og kunne arbeide både sjølvstendig og samarbeide med andre i gruppa
- Som servicekonsulent vil sakshandsaming 1. linje, overvaking og feilhåndtering i breibandsnettet, konfigurering og utsending av kundeutstyr samt returhandtering vere ein viktig del av stillinga.
- Du har ansvar for profesjonell kundehandsaming i tråd med Tussa sine verdiar, og skal handtere kundehenvendingar i ulike kanalar som telefon, elektroniske meldingar og direkte oppmøte i resepsjonen. Arbeidet inkluderer behandling av kundeklager og vurdering av kompensasjon etter gjeldande reglar, samt å bidra til å oppnå forventa resultat innan løysingsgrad, svartid og kundetilfredsheit.
- Du inngår i bemanningsplanen, der seinvakter og helgearbeid må påreknast. I tillegg skal du bidra til kontinuerleg forbetring av arbeidsprosessar og arbeidsmiljø, utarbeide og dokumentere gode rutinar ved behov, og vere ein aktiv bidragsytar til god dialog mellom IT-teamet og Kommunikasjons-teamet.
- Oppmøtestad er Tussatun (Tussa sitt administrasjonsbygg i Hovdebygda)
- Telekom eller IT-kompetanse frå vidaregåande skule eller høgre utdanning er ønskjeleg, men ikkje eit krav
- Personlege eigenskapar vert vektlagt
- Interessante og utfordrande arbeidsoppgåver i eit selskap med høg aktivitet
- Eit uformelt arbeidsmiljø som legg vekt på personleg utvikling, sjølvstende og trivsel
- Konkurransedyktig løn
- Gode pensjons- og forsikringsordningar