Avdelingsleder

  • Vennesla, Agder
  • Fast
  • Fulltid
  • 9 dager siden
Koordinerende og helsefremmende enhet har ca. 24 årsverk fordelt på saksbehandling av søknad om helse- og omsorgstjenester, boligsaksbehandling, hukommelsesteam, syn- og hørselskontakt, rehabiliteringstjenester med fysio- og ergoterapi, friskliv, hverdagsrehabilitering, formidling av hjelpemidler, det kommunale hjelpemiddellageret, samt private fysioterapeuter med driftsavtale.
Enheten er stabil og vi har fått tilført flere nye ressurser siste årene, blant annet til systemansvar for Profil, til velferdsteknologi og til lederstøtte innen helse og omsorg. Dette gjør at vi er i en god utvikling og det skjer mye spennende i enheten.Vil du være med å lede en enhet i utvikling - der helse, mestring og samarbeid står i sentrum?
Det er nå ledig en nyopprettet stilling som avdelingsleder, med personal, fag og økonomiansvarVi tilbyr:
  • En spennende, nyopprettet stilling i et trivelig arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid og stilling på dagtid
  • Varierte arbeidsoppgaver med stor grad av selvstendighet og fleksibilitet
  • Mulighet for medlemskap i et aktivt bedriftsidrettslag
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP
  • Lønn etter avtale
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at søknaden blir unntatt fra offentlighet. Søkere vil varsles dersom anmodningen ikke kan imøtekommes (jf. Offentleglova § 25).Arbeidsoppgaver
  • Inngå i lederteamet i enheten sammen med enhetsleder
  • Personal-, fag- og økonomiansvar
  • Ansvar for ansatte som jobber innen:
- Saksbehandling av helse- og omsorgstjenester
- Saksbehandling knyttet til boliger
- Systemansvar for fagsystemet Profil
- Hukommelsesteam
- Merkantile ressurser * Saksbehandling som rutinearbeid, inkludert oppdateringer, behandling av søknader og klager
  • Arbeide i henhold til gjeldende lovverk innen helse og omsorg, samt forvaltningsloven
  • Holde seg oppdatert på endringer i sentrale lover og forskrifter
KvalifikasjonerNødvendige:
  • Helse- eller sosialfaglig høyere utdanning, ønskelig med mastergrad
  • Eventuelt juridisk bakgrunn kombinert med erfaring fra helse- og sosialfeltet
  • Kjennskap til relevant lovverk og nasjonale føringer
  • Må beherske norsk både skriftlig og muntlig
Ønskelige:
  • Ønskelig med ledererfaring / utdanning i ledelse
  • Ønskelig med erfaring fra saksbehandling innen helse og omsorg
  • Gode datakunnskaper og kjennskap til kunstig intelligens i saksbehandling
  • Førerkort klasse B
Før tiltredelse må det leveres politiattest (ikke eldre enn 3 måneder) etter Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Tuberkulinstatus må dokumenteres før tiltredelse.Personlige egenskaper
  • Faglig interesse og engasjement i rollen
  • Gode relasjons- og kommunikasjonsferdigheter
  • Synlig, tilgjengelig og tydelig leder
  • Samfunnsengasjert, raus og inkluderende
  • Strukturert, engasjert og fleksibel
  • Evne til å tenke helhetlig og finne gode løsninger
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
Kontaktinformasjon Bodil Bakken Domingos, Leder/Virksomhetsleder, 91860670Arbeidssted Venneslamoen 1
4700 VenneslaNøkkelinformasjon: Arbeidsgiver: Vennesla kommuneReferansenr.: 5005953291
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.10.2025Kontaktperson for stillingenBodil Bakken DomingosLeder/Virksomhetsleder91860670Kopier telefonnummerOm bedriftenSektorOffentligNettsted

NAV