Job ID: 30306Er du lidenskapelig opptatt av digital markedsføring og resultatene det gir?Vår nye Paid Media Specialist vil bli en sentral del av Nordeas Data, Digital Sales & Engagement-avdeling. Du vil være med på å drive salg og engasjement gjennom annonsering på sosiale medier, betalt søk og datadrevet annonsering. Om denne mulighetenI Nordea får du jobbe i tverrfaglige team med spesialister innen ulike deler av den digitale kundereisen. Fra betalt annonsering, CRM og innholdsproduksjon, til webanalyse og data science. Sammen er vi ansvarlige for å engasjere nye og eksisterende personkunder i digitale kanaler. Vi gir oss ikke før vi har Norges mest fornøyde bankkunder og vi trenger flere kollegaer. Viktigste ansvarsområder:Utvikle effektfulle mediestrategier med mål om å øke trafikk og engasjement på Nordeas sine digitale flaterPlanlegge for en optimal mediemiks basert på kreativ strategi og målgruppeDaglig analysere resultater, optimalisere og sikre høy avkastning på annonsebudsjettet (ROAS)Samle og presentere resultater for beslutningstakere for å sikre forståelse for ulike mediekanalers resultatbidragJobbe tett med andre kreative team i banken, partnere og mediebyråVære oppdatert på nye trender, verktøy og muligheter for innovasjon og forbedring innen digital marketing Hvem er du?Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Disse verdiene hjelper oss med å yte vårt aller beste - og som vi forventer at du også står for. Vi tror du:Er en kreativ, analytisk og målrettet markedsfører med lidenskapelig interesse for digital annonsering og hvilke muligheter teknologien gir ossEr komfortabel med å jobbe datadrevet, presenterer innsikt og tar eierskap for resultaterDrives av en kundesentrisk tilnærming med teft for å utvikle innhold som dekker både forretningsmål og kundebehovEr over gjennomsnittet opptatt av kommunikasjon som bidrar til økonomisk velferdKjenner deg igjen i våre verdier som er Samarbeid, Eierskap, Lidenskap og Mot Bakgrunn og ferdigheter:Bachelor eller høyere grad innen markedsføring eller økonomiDu har minst 3 års operativ erfaring med å drive vekst i digitale kanalerHatt ansvar for budsjettstyring og effektanalyseHands-on erfaring med verktøy som Google Ads, Facebook Business Manager og datadrevet annonseringHands-on erfaring med analyseverktøy som Google- eller Adobe AnalyticsErfaring med prosjektstyringErfaring innen bank- eller finansbransjen er en fordelDu behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig Fordelene ved å jobbe med oss:Fantastiske og dedikerte kolleger som ønsker å bli best på det de gjørGode, interne utviklingsmuligheter i Nordens største bankEn av topp 5 mest bærekraftige banker i verden, og den eneste nordiske banken i rangeringen6 uker betalt ferie +1 feriedag i julegave fra NordeaGode satser for innskuddsbasert pensjonsordningPersonalrabatter på lån, sparing og forsikringOverskuddsdeling til alle ansatteNye og freshe kontorlokaler på Majorstuen med blant annet Cutters, treningsstudio, kaffebar og kantineHvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt! Neste stegVi vil helst ha søknaden din så fort som mulig, men senest 21/09/2025.I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv!Om bedriftenNordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.SektorPrivatNettsted