CRM Specialist
Axaz
- Oslo
- Fast
- Fulltid
- Jobbe med leveranser innenfor vår CRM-avdeling.
- Implementere CRM-løsninger som er tilpasset kundens unike forretningsbehov, for store og komplekse virksomheter.
- Utvikle og optimalisere CRM-strategier som sikrer at systemene effektivt støtter våre kunders salgs-, markedsførings- og kundeserviceprosesser.
- Planlegge og lede workshops og opplæring.
- Samarbeide med tverrfaglige team (f.eks. datamigrering og integrasjon av CRM-løsninger på tvers av systemer).
- Bidra til videreutvikling av prosesser og være med på å bygge opp CRM avdelingen.
- Det er også mulighet for å ta på seg økende ansvar for leveranser innen CRM.
- Bachelor- eller mastergrad innenfor forretningsystemer, it-utdannelse, system implementering, business systems eller et annet relevant fagområde.
- Erfaring fra en lignende rolle, fortrinnsvis fra implementering av CRM-systemer.
- Erfaring med HubSpot er en stor fordel og kjennskap til andre CRM-systemer er også positivt.
- Det er en fordel med erfaring fra IT-, konsulent- eller digitaliseringsbransjen.
- Erfaring med kundedialog.
- Flytende muntlig og skriftlig i et Skandinavisk språk.
- God teknisk forståelse og er nysgjerrig på digitale løsninger, samt god evne til problemløsning.
- Er kreativ og løsningsorientert, med evnen til å omsette kundens behov til konkrete og effektive løsninger.
- Relasjonsbygger som liker å samarbeide, og evner å forklare tekniske konsepter til både tekniske og ikke-tekniske interessenter.
- Lagspiller som tar initiativ og jobber selvstendig for å få oppgaver gjennomført.
- Trives med variasjon, høyt tempo og endringer – og takler dette på en strukturert måte.
- Serviceorientert og ansvarsfull, med et ønske om å skape verdi for både kunder og kollegaer.
- Konkurransedyktige betingelser og store utviklings- og karrieremuligheter i et selskap i sterk vekst.
- Arbeidsmiljø som fremmer læring og faglig utvikling gjennom kurs, opplæring og sertifisering innen markedsledende produkter og løsninger.
- Et sosialt miljø med regelmessige aktiviteter og arrangementer, inkludert en årlig vintertur, Holmenkollstafetten, spillkvelder, VR-games og mye annet!
- Moderne fasiliteter med tilgang til et topp-moderne treningsrom.
- En inkluderende kultur hvor vi jobber på tvers av fagene våre, og har det skikkelig bra sammen med hverandre og kundene våre.
med helhetlig eierskap til leveransene og et kontinuerlig ansvar for å skape verdi for kunden. Dette gir tett samarbeid, effektiv kunnskapsdeling og mulighet for å utvikle løsninger i et faglig sterkt og sammensveiset miljø. Vi mener at denne modellen bidrar til høyere kvalitet, bedre trivsel og mer bærekraftige resultater – for både kundene og oss selv.Vår visjon og drivkraftAxaz sin mission statement er «Å være den digitale katalysatoren i en verden som kontinuerlig er i endring». Vårt formål er å hjelpe mennesker og bedrifter med å skape betydelige verdier med bruk av data og teknologi, samtidig som vi bygger et selskap som tiltrekker og utvikler eksepsjonelle mennesker. Vi er stolte av den unike Axaz-opplevelsen, basert på vårt verdigrunnlag: «Rå på samarbeid», «Fokusere på kvalitet», «Være i front», «Bry oss» og «Lidenskapelige».