Advania er en ledende leverandør av skytjenester i Norden, og vi er nå på utkikk etter flere talenter til vår Servicedesk. Som IT Support Technician hos oss vil du være et viktig bindeledd mellom Advania og våre bedriftskunder. I hverdagen vil din oppgave være å behandle, feilsøke og løse problemer med servere, printere, Citrix, mail og brukertilganger - både via telefon og epost.Vårt team er sammensatt av både erfarne og nyutdannede som daglig lærer av hverandre og som tar seg tid til å ha det gøy sammen. Vi legger også til rette for personlig utvikling og muligheter til å bygge videre på din karriere hos oss.I rollen vil du være bedriftens «ansikt» utad. Det er derfor helt avgjørende at du er et utpreget servicemenneske, som også evner å sette deg inn i kundens problem på en effektiv og konstruktiv måte.Our difference is you💜Dette (tror vi) beskriver deg
Du trives med folk, har gode samarbeidsevner og en positiv innstilling
Du er selvdreven og ansvarsbevisst
Du har gjerne erfaring fra kundeservice, support eller lignende, og vet at god service handler om mer enn å svare på spørsmål
Du er god på PC og nysgjerrig på nye systemer - kanskje til og med den som "bare fikser det"
Du lærer raskt, like å løse utfordringer, og prøver gjerne noe nytt
Du er imøtekommende og har et hjerte for gode kundeopplevelser - og liker å gjøre dagen litt bedre for andre
Hva tilbyr vi?
Penger i lomma og trygghet for framtida: Full lønn under foreldrepermisjon og en pensjonsordning som lar deg nyte de gylne årene uten bekymringer.
Utstyr som rocker: Alt du trenger for å gjøre jobben din
Fleksibilitet som funker: Hjemmekontor når det passer deg, pluss tilskudd til bredbånd for å holde deg sømløst på nett.
Ferie og forsikring i toppklasse: 5 uker ferie og markedets beste helse- og reiseforsikringer -- vi tar vare på deg!
Utfordringer som tenner gnisten: Varierte og spennende arbeidsoppgaver som lar deg vokse, samtidig som vi håper du pusher oss til å bli enda bedre!
Et miljø som inspirerer: Faglige dypdykk, seminarer, foredrag og de uformelle, men livsviktige, samtalene ved kaffemaskinen.
Sosialt så det svinger: Vår egen sosialkomité, bedriftsidrettslag og ildsjeler sørger for et pulserende miljø. Enten du elsker å stå på bordet eller foretrekker en rolig krok, har vi plass til deg!
Mangfold er vår styrke: Vi heier på ulik bakgrunn og erfaring. Ikke helt match på alle krav? Kast deg ut i det og søk uansett -- vi elsker folk som tør!
Ved spørsmål om stillingen ta kontakt med Talent Acquisition Partner Karoline Drolsum på tlf.: 466 30 899 / . Vi gleder oss til å høre fra deg!Om bedriftenBli med i Advania - hvor IT handler om mennesker og det er medarbeiderne våre som skaper verdi!Vi har 16 kontorer og ca. 850 medarbeidere i Norge, og vi verdsetter mangfold og inkludering for å styrke vårt lag og for å kunne være en troverdig partner for våre kunder. Vi ønsker å gjenspeile samfunnet med en jevn kjønnsfordeling, ulike aldersgrupper og et bredt etnisk mangfold.Vi er forpliktet til bærekraft, bidrar aktivt innen miljø- og klimaspørsmål, og støtter menneskerettigheter som medlem av Etisk Handel Norge, FNs Global Compact og ODA nettverket. Vi står midt i den teknologiske utviklingen, og leverer kompetanse og råd som forbedrer kundens ytelse. Og med bransjekunnskap og anerkjent teknologi, skapes verdier som kundene kan dra nytte av i dag og i årene som kommer. Bli med i Advania-teamet, og la oss sammen forme fremtiden med innovativ IT!SektorPrivatNettsted