Rådgiver Check out

PostNord

  • Oslo
  • Fast
  • Fulltid
  • 13 dager siden
Vi gjør hverdagen enklere. PostNord er ledende innen pakke- og logistikktjenester til, fra og innen Norden. Vi sørger for posttjenester til privatpersoner og bedrifter i Sverige, uavhengig av hvor de bor og jobber. PostNord forbinder selskaper, myndigheter og privatpersoner og muliggjør virksomhet, handel og kommunikasjon i Norden. Gjennom vår ekspertise og et sterkt distribusjonsnett utvikler vi forutsetningene for morgendagens netthandel, distribusjon, logistikk og kommunikasjon i Norden. I 2023 hadde konsernet 24 500 ansatte og en omsetning på mer enn 39,3 milliarder SEK. Morselskapet er et svensk aksjeselskap med konsernkontor i Solna. Besøk oss på www.postnord.com I Norge er vi ca 1500 ansatte med 900 selvstendige sjåfører, og omsetter for cirka 5 mrd. kroner. Vi skal ha bransjens mest motiverte og kompetente medarbeidere. PostNord AS har hovedkontor ved Alfaset i Oslo. Besøk oss på www.postnord.no.Bli en del av vårt team for Kundeløsninger og HentestederSom Rådgiver Nettbutikk vil du bistå våre kunder både strategisk og teknisk med å skape gode kjøpsopplevelser i deres netthandelsløsninger. Fokus er rettet mot at forbruker skal velge PostNord sine fraktløsninger i check out og at våre produkter presenteres korrekt for å kunne gi en god kundeopplevelse.Du vil arbeide tett med nordiske kolleger og resten av kundeintegrasjonsteamet i Norge.Stillingen inngår i forretningsenheten Kundeløsninger og Hentesteder og du vil være en del av avdelingen Kundeintegrasjon.Arbeidsoppgaver
  • Støtte salget med ekspertise på API integrasjoner og check out løsninger
  • Følge opp eksisterende kunder og støtte oppstarten av nye
  • Identifisere og følge opp tredjepartsaktør med plug in løsninger mot check out
  • Benytte data for å identifisere forbedringer ut mot check out på kundenivå
  • Støtte opp under utviklingen av nye produkter og tjenester
  • Aktiv deltaker i samarbeidsarenaer med IT, digital, salg og andre interessenter
KvalifikasjonerBrenner for gode brukeropplevelser Erfaring med utvikling av digitale tjenester og e-handel.
  • God kjennskap til flere ulike e-handels plattformer og god systemforståelse
  • Du er løsningsorientert, strukturert og har stor gjennomføringsevne.
  • Har evne til å formidle komplekse løsninger på en forståelig måte
  • Sterke kommunikative evner, både skriftlig og muntlig, i norsk og engelsk
VilkårSentral rolle med gode utviklingsmuligheter i en organisasjon i vekst sammen med dyktige kollegaer og sterke fagmiljøer En spennende mulighet til å jobbe med de største netthandelsaktørene i Norge, Norden og resten av verden Hybrid arbeidsplass med en kombinasjon av kontor og hjemmekontor. Konkurransedyktige betingelserVi gjør hverdagen enklereVi har fokus på god opplæring og kontinuerlig utvikling av våre medarbeidere slik at du blir satt i posisjon til å levere gode resultater, for kunder og kolleger.Vi verdsetter din sikkerhet, har gode rutiner og tett oppfølging av selskapets HMS-standard.Vårt arbeidsmiljø kjennetegnes ved et stort mangfold av medarbeidere med ulik bakgrunn, alder og erfaring. Hos oss blir du en del av en mangfoldig arbeidsplass som skal bidra til gode resultater for selskapet i fremtiden. Ansettelsestype: fast stilling | Arbeidstid: heltid | Antall ledige stillinger: 1 | Arbeidsomfang: 100% | Sted: Alfaset, 3. industrivei 25, 0605 Oslo | Fylke: Oslo | Land: Norway | Referansenummer: 2024/70 | Kontakt: Tomas Ferenc Rez 41488433, | Publisert: 2024-04-15 | Søknadsfrist: 2024-05-12

PostNord

Lignende stillinger

  • Rådgiver antihvitvask

    • Oslo
    Vi søker nå etter en rådgiver antihvitvask (AML). Vår oppdragsgiver er en sterk norsk finansaktør som nå ønsker å satse på flere produkter. En unik mulighet til å være med på en re…
    • 1 måned siden
  • Rådgiver privat marked

    • Oslo
    Vi søker nå etter 2 rådgivere til personmarkedet. Vår oppdragsgiver er en sterk norsk finansaktør som nå ønsker å satse på flere produkter. En unik mulighet til å være med på en re…
    • 1 måned siden