
Vi søker IT-support 1./2. linje
- Oslo
- Midlertidlig
- Fulltid
- Brukerstøtte og veiledning av ansatte via telefon og tickets
- Bestilling, oppsett og feilsøking av PC, mobil, skrivere og lignende
- Brukeradministrasjon og tilgangsstyring i Active Directory/Azure AD, Citrix, Office 365
- Logging og oppfølging av saker i saksbehandlingssystemet Pureservice
- Bidra på drift av lokale og systembaserte IT-løsninger, samt tilhørende dokumentasjon
- Delta på vaktordning utenfor normal arbeidstid (08:00-15:30) ved behov
- Det er ønskelig med høyere utdanning eller relevant fagbrev, men direkte relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Erfaring fra IT-support i Microsoft-miljø, med forståelse for metodikk som ITIL
- Evnen til å sette seg inn i lokal IT-infrastruktur, Microsoft-baserte systemer og bransjespesifikke applikasjoner
- Behersker et Skandinavisk språk flytende, og er komfortabel på Engelsk