
Teknisk Supportmedarbeider – E-Mobility & Home and Distribution
- Norge
- Fast
- Fulltid
- Yte teknisk kundestøtte via telefon og e-post, med fokus på høy kvalitet og kundetilfredshet
- Behandle og løse henvendelser gjennom vårt etablerte ticketsystem
- Utføre feilsøking og teknisk analyse av utfordringer knyttet til ladeløsninger og Elko og Schneider produkter innen Home and Distribution
- Samarbeide tett med relevante interne avdelinger for å sikre rask og effektiv problemløsning
- Bidra aktivt til kontinuerlig forbedring av interne prosesser og optimalisering av kundereisen
- Har erfaring fra e-mobilitetsbransjen, spesielt innen ladeløsninger og elektriske installasjoner
- En fordel med utdanning som elektriker, elektroingeniør, men relevant erfaring kan erstatte formell utdanning
- Er strukturert, fleksibel og trives i et dynamisk og raskt miljø
- Har god teknisk forståelse og evne til å sette seg raskt inn i nye systemer og produkter
- Er serviceinnstilt og kommuniserer godt både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk.
- Rollen har hovedfokus på kundestøtte i Norge, men vi ser etter en person som også kan støtte både norske og svenske kunder fra Norden ved behov
- En spennende jobb i et internasjonalt selskap med fantastiske kolleger, gode fordeler og muligheter for faglig og personlig utvikling
- Innovativt miljø: Bli en del av et team som verdsetter kreativitet og innovasjon
- Global innflytelse: Arbeid med prosjekter som har betydelig innflytelse i hele Europa
- Benytt muligheten til å utvikle deg gjennom klare karriereveier, vokse gjennom erfaring og samarbeid på tvers av regioner
+13% organic growth
150 000+ employees in 100+ countries
#1 on the Global 100 World’s most sustainable corporationsYou must submit an online application to be considered for any position with us. This position will be posted until filled.Schneider Electric aspires to be the most inclusive and caring company in the world, by providing equitable opportunities to everyone, everywhere, and ensuring all employees feel uniquely valued and safe to contribute their best. We mirror the diversity of the communities in which we operate, and ‘inclusion’ is one of our core values. We believe our differences make us stronger as a company and as individuals and we are committed to championing inclusivity in everything we do.At Schneider Electric, we uphold the highest standards of ethics and compliance, and we believe that trust is a foundational value. Our Trust Charter is our Code of Conduct and demonstrates our commitment to ethics, safety, sustainability, quality and cybersecurity, underpinning every aspect of our business and our willingness to behave and respond respectfully and in good faith to all our stakeholders. You can find out more about our Trust CharterSchneider Electric is an Equal Opportunity Employer. It is our policy to provide equal employment and advancement opportunities in the areas of recruiting, hiring, training, transferring, and promoting all qualified individuals regardless of race, religion, color, gender, disability, national origin, ancestry, age, military status, sexual orientation, marital status, or any other legally protected characteristic or conduct.