Bli med å skalere Hybel, Norges største SaaS plattform for utleie av eiendom

HYBEL AS

  • Oslo
  • Fast
  • Fulltid
  • 10 dager siden
Hei - Vi er Hybel! En komplett, skybasert markedsplass og forvaltningsplattform for selskaper og private som eier og leier ut eiendommer.Hybel er en lønnsom proptech scale-up som formidler over 130.000 annonser årlig via vår markedsplass hybel.no. Forvaltningsplattformen Hybel Premium ble lansert i 2018 og har i løpet av få år vokst seg til å bli Norges største og ledende forvaltningstjeneste for private og profesjonelle utleiere. I dag forvaltes ca 50 000 leieforhold via plattformen, og vi har 10.000 kunder hvorav nærmere 2000 er selskaper.Vi har i 2025 tatt i bruk AI i vårt CS-team, og benytter AI i tett parallell med våre eksperter i teamet. Vi benytter HubSpot i vårt arbeid med support. leads, salg etc.Hybel As er en del av Visma.Vi utvider vårt Customer Success team grunnet sterk vekst. Vi søker etter en Customer Success Consultant som kan hjelpe oss med å løfte selskapet videre. Din jobb vil bestå av support, samt å bistå både nye og eksisterende kunder slik at også disse får mulighet til å effektivisere sine utleievirksomheter og tilby sine kunder en trygg, enkel og innovativ kundereise.Vi søker deg som er uredd, ambisiøs og resultatorientert til å bli med på denne reisen! Hos Hybel får duGod fastlønn, og en motiverende bonusmodellSvært dyktige og motiverte kollegerKontorlokaler med sentral beliggenhet midt i sentrum av Oslo (ved Jernbanetorget)Mulighet til å gjøre en forskjell for tusenvis av personer ved å gjøre boligutleie enklere og tryggere for utleiere og leietakere. ArbeidsoppgaverSupportKontakte potensielle nye kunder over epost og telefon, for å presentere Hybel sine innovative løsninger for forvaltning av eiendom.Onboarding av nye kunder og sørge for at de får god innføring i bruk tjenesten.Ha kontakt med eksisterende kunder for å gi tips og råd som hjelper dem til å bli de beste og mest effektive utleierne i Norge. Vi søker deg somHar høyere utdanning og interesse for eiendom, utleie, forvaltning av eiendom, tech etc.Høyere utdanning kan kompenseres for med erfaring fra CS-arbeid innen eiendom, digitale tjenester eller software i andre bransjer.Gjerne har erfaring med HubSpotIkke er redd for å bruke telefon som arbeidsverktøyHar erfaring fra kundeservice eller salg over telefonKommuniserer svært godt, både muntlig og skriftlig på norskHar mulighet til å tiltre snarestKan arbeide to kvelder pr ukeSom person er du resultatorientert og evner å kommunisere godt. Det er viktig at du trives med å jobbe selvstendig, samtidig som at du er en lagspiller og samarbeider godt med dine kolleger. For å lykkes tror vi at du er lærevillig og uredd, og du liker å bli utfordret. Høres dette ut som deg? Da ser vi frem til å høre fra deg!Vi oppfordrer kvinner til å søke! Annen informasjonOppstart: SnarestArbeidsomfang: Fulltid.Søknadsfrist: 5. september Vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned dersom vi finner den riktige kandidaten. Dermed er det viktig at du søker med en gang om du finner stillingen interessant.Kontaktinformasjon: Customer Success Manager, Kjetil Lorentzen, tlf 47483260, e-postOm bedriftenHybel ble lansert i år 2000 og har hovedkontor i Oslo. Tjenesten ble stiftet av tre studenter som ønsket å gjøre det enklere for unge mennesker å finne seg bolig. Siden den gang har tjenesten vokst jevnt og trutt og formidler ca 130 000 annonser på årsbasis og har 50.000 leieforhold som forvaltes av våre kunder på plattformen. Målet til Hybel er å forenkle leiemarkedet og gjøre utleieprosessen enkel, trygg og effektiv for begge parter. Tjenestene våre er i kontinuerlig utvikling og tilbyr blant annet digital opprettelse og signering av leiekontrakter og overtakelsesprotokoller, innkreving av husleie, automatisk opprettelse av depositumskonto, kredittsjekk, ID-verifisering og mye mer til våre kunder.SektorPrivatNettsted

HYBEL AS