
Sjukepleiarar ved Skodje omsorgssenter
- Skodje, Møre og Romsdal
- Fast
- Fulltid
- Sikre at bebuarar/pasientar får nødvendig helsehjelp og tenester av god kvalitet i tråd med gjeldande lover, avtalar og retningslinjer.
- Observasjon, kartlegging, iverksetting av tiltak og dokumentasjon i pasientjournal (Helseplattformen).
- Legemiddelhandtering.
- Rettleiing av pasientar, pårørande, kollegaer og studentar.
- Bidra til kvardagsmeistring og auka livskvalitet hos pasientar.
- Fremje godt tverrfagleg samarbeid med koordinerings- og tildelingskontor, lege, fysio- og ergoterapeut og anna helsepersonell.
- Samarbeide tett med pårørande og interne/eksterne aktørar.
- Bidra til utvikling, engasjement og fagleg oppdatering på arbeidsplassen.
- Autorisasjon som sykepleiar
- Relevant erfaring er ein fordel
- God munnleg og skriftleg framstillingsevne. Krav om norsk språkferdigheit tilsvarande B2 munnleg og skriftleg (Europarådet sin nivåskala - CEFR)
- Beherske IKT-verktøy
- Ved tilsetjing krevst politiattest, MRSA- og TBC-eigenerklæringar
- Aktuelle kandidater må ha norsk personnummer eller gyldig D-nummer og formidle dette til arbeidsgiver i god tid før oppstart i jobben.
- Det forutsettes at den som skal ansettes kan bekrefte sikker identitet i form av gyldig pass (internasjonalt) eller nasjonalt ID-kort (EU/EØS).
- Det kreves også at personlig bankid eller idporten kan benyttes som alternativ innlogging mot ulike digitale løsninger ved behov (Helseplattformen mm)
- Trygg, tydeleg og engasjert, med fokus på beboeren
- Løysingsorientert, fleksibel og glad i nye utfordringar
- Sjølvstendig og samarbeidsorientert
- Ein god kollega som bidrar til eit godt arbeidsmiljø
- Ein interessant arbeidskvardag med varierte og utfordrande oppgåver i eit godt arbeidsmiljø
- Fagleg påfyll og moglegheit for vidareutdanning
- Løn og arbeidsvilkår etter Ålesund kommune sitt lønnsregulativ
- KLP pensjonsordning - Gode pensjonsordning, bustadlånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
- Har godkjent Bedriftshelsetjeneste