
Fagseksjonsleiar ved Fagseksjon bachelor sjukepleie Bergen
- Bergen, Vestland
- Midlertidlig
- Fulltid
- Ansvar for fagleg kvalitet i utdanning og forsking innanfor fagseksjonen sine område
- Ansvar for dagleg drift av studium og utvikling av eit godt læringsmiljø
- Ansvar for arbeidsplanar for tilsette i fagseksjonen
- Ivareta personal- og HMS-ansvar for fagseksjonen sine tilsette
- Sikre at studieplanane er i samsvar med fastsette krav og vidareutvikle kvalitet og relevans i studieprogramma
- Bidra til samarbeid på tvers av fagseksjonar og institutt
- Bidra til å utvikle forskingsbasert utdanning
- Arbeide for internasjonalisering av utdanning og forsking
- Systematisk kvalitetssikring og kvalitetsutvikling av utdanningane og fylgje opp studentevalueringar og andre tilbakemeldingar med sikte på at studentane lukkast i utdanningane
- Medverke til god rekruttering av studentar og tilsette
- Bidra til å vidareutvikle relasjonane til samarbeidspartnarar knytt til fagseksjonen sine utdanningar og fagområde
- Legge til rette for at tilsette deltek i forskingsgrupper på tvers av fagseksjonar og institutt
- Ansvarleg for at fagseksjonen sine økonomiske rammer vert haldne, og sikre god og formålstenleg bruk av fagseksjonen sine ressursar
Mynde i stillinga er delegert frå instituttleiar, og fagseksjonsleiar rapporterer til instituttleiar. Vidare inngår fagseksjonsleiar i instituttet si leiargruppe og har medansvar for utvikling av instituttet i samsvar med høgskulen sin strategi, målsetjingar og verdigrunnlag.Kvalifikasjonskrav:Formell utdanning og kompetanse:
- Relevant høgare utdanning og høg vitskapleg kompetanse, helst på førstestillingsnivå
- Dokumentert kompetanse og erfaring innanfor instituttet sitt fag- og forskingsområde
- Leiarerfaring, dokumenterte resultat frå fagleg leiarstilling og resultat frå strategi og endringsarbeid blir vektlagt
- God forståing for høgskulen sitt samfunnsoppdrag
- Forståing for verdien av kontinuerleg arbeid med likestilling og mangfald i utdanningane og i rekrutteringa av studentar og tilsette
- God pedagogisk kompetanse, m.a. god forståing for kunnskapsformidling og læreprosessar
- Erfaring frå, og/eller solid kunnskap om, universitets- og høgskulesektoren
- Erfaring frå og kjennskap til dei profesjonane og praksisfelta som instituttet femnar om er ein føremon
- Erfaring med å utvikle og vedlikehalde relasjonar til ulike aktørar regionalt, nasjonalt og internasjonalt
- God forståing for moglegheitene i digitale løysingar
- God munnleg og skriftleg framstillingsevne i norsk og engelsk
- Gode leiareigenskapar og ein motiverande og inkluderande leiarstil med vekt på samarbeid og medverknad
- Evne til strategisk heilskapleg perspektiv
- Gode evner til kommunikasjon, samhandling og til å bygge tillit og relasjonar internt og eksternt
- Gjennomføringsevne og resultatorientering
- Løysings - og utviklingsorientering
- Stort engasjement for å nå høgskulen sine ambisjonar
- Gode pensjons-, forsikrings-, og låneordningar i Statens pensjonskasse
- Spennande fagmiljø med moglegheit for kompetanseheving - og utvikling
- Høve for trening i arbeidstida