Vi søker operative, selvstendige og lærevillige logistikkansvarlige. Brenner du for kollektivbransjen? Er du strukturert og med analytisk sans? Liker du å jobbe med store datasystemer?Logistikkmiljøet i Tide Buss AS leverer logistikkløsninger som skal bidra til effektiv drift og konkurransedyktige anbudsbesvarelser innen kollektivtransport i hele Norge. De siste årene har Tide vært i vekst, og vi har ambisjoner om å vokse videre. Vi søker derfor etter flere ressurser til vår logistikkavdeling.Dine hovedoppgaver vil være:
Utarbeide vogn-, skift- og turnusplaner
Analyse og utvikling av logistikkløsninger i eksisterende kontrakter
Logistikkansvar for en eller flere anbudskontrakter
Bidra i utarbeidelse av logistikkløsninger ifm anbudsregning
Løpende samarbeid og dialog med driftsavdelinger
Prosjektarbeid
Opplæring og kompetanseoverføring av faget internt i organisasjonen
Vi søker etter deg som har:
Relevant høyere utdanning med gode resultater
Lengre relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
Erfaring med å bruke planleggingssystemer/-verktøy
Gode datakunnskaper og vant til å jobbe med ulike datasystemer
God system-, prosess- og kvalitetsforståelse
God analysekompetanse og en interesse for tall
God forretningsforståelse (fortrinnsvis fra transport og logistikk)
Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, både på norsk og engelsk
…og som er:
Engasjert og nyskapende med lyst til å skape forbedringer
Analytisk, systematisk og strukturert
Initiativrik og nysgjerrig på nye løsninger
Flink til å skape relasjoner og samarbeide med folk på alle nivåer
Drevet av måloppnåelse og forbedringer
Vi tilbyr:
Arbeidssted ved hovedkontoret i Bergen
God opplæring og mentorordning
Godt arbeidsmiljø med hjelpsomme og faglig sterke kollegaer
En samfunnsnyttig og meningsfull jobb
Subsidiert kantine
Frikort for buss og bane
Bedriftshytter
Hvis dette høres interessant ut, ta gjerne kontakt for en uformell prat. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt.