Assisterende Butikksjef JYSK Sandnessjøen
Jysk
- Sandnessjøen, Nordland
- Fast
- Fulltid
- Muligheter for egen utvikling og ansvar - Vi fokuserer sterkt på ansattes utvikling og har klare målsettinger knyttet til internrekruttering i ulike posisjoner. Vi har for eksempel mål om at 80% av våre butikksjefer skal rekrutteres internt fra og mange av våre butikksjefer kommer fra stillinger som læring, selger eller trainee. Les mer om karriere i Retail her:
- Interne konkurranser mellom butikker med attraktive premier
- Sosiale aktiviteter og en morsom arbeidsplass
- Konkurransedyktig bonus som belønner gode salgsresultater og det som du kan påvirke sammen med Butikksjef
- En fleksibel arbeidsplan
- 20% rabatt hos JYSK og Lars Larsen sine konsernselskaper
- Bedriftspensjonsordning
- En fleksibel arbeidsplan for å ivareta arbeid, familie og fritid
- Øvrige ansattgoder som f.eks. Firmahytter i Danmark, Årsfest for alle ansatte med følge, 20% rabatt hos JYSK og alle Lars Larsen konsernselskaper (Sofacompany og BOLIA Norge) og 5 uker ferie
- Sammen med Butikksjefen har du ansvar for å optimalisere butikkrutiner, samt sørge for at butikken er klar for kunden og oppnår gode salgsresultater
- Din hovedoppgave vil være å sikre ukentlige kampanjer, ivareta og forsterke salgsfokuset både mekanisk og hos selgerene og skape et positivt og energirikt arbeidsmiljø der teamet trives
- I tråd med våre JYSK Leadership verdier støtter du butikksjefen ved å kommunisere, lede og veilede teamet fysisk i butikk
- Du veileder kollegene dine til en holdning der kunden alltid er viktigst, og ivaretar at de kan avdekke kundes behov og gi den beste service til enhver sesong og tid
- Du lar deg ikke skremme av fysisk arbeid og går foran som et godt eksempel ved å selge og gjennomføre rutineoppgaver i butikken
- I fremtiden ser du for deg selv som butikksjef i egen butikk, og du viser engasjement for å komme dit
- Erfaring med å lede, motivere og utvikle et team
- Være inspirerende og kommunisere for å skape en positiv arbeidsatmosfære
- Forpliktelse til å ta eierskap til kundeservice og resultatene av den
- Du vet hvordan du får ting gjort: Du holder hodet kaldt og gir retning, selv i stressende situasjoner
- Du streber alltid etter å forbedre resultatene dine selv etter et tilbakeslag
- Du er en erfaren selger som har jobbet med å sikre den beste kundeopplevelsen