Heim kommune søker konsulent til et spennende og utfordrende vikariat ved servicekontoret

HEIM KOMMUNE SENTRALADMINISTRASJON

  • Kyrksæterøra, Trøndelag
  • Midlertidlig
  • Deltid
  • 15 dager siden
Vi søker konsulent til 50 % vikariat i perioden 20.10.25 til 31.12.25. I denne perioden kan det også bli muligheter for å jobbe ekstra, ut over 50 %. Fra 01.01.26 vil vikariatet økes til 100 % stilling, med virkning til 31.08.26.Servicekontoret er en del av sentraladministrasjonen, og er lokaliserte på to geografiske steder; Liabø og Kyrksæterøra. Servicekontoret utøver stabs- og støttefunksjoner, og er også knutepunkt mot kommunens politiske styringssystem.Stillingen innehar arbeidsoppgaver og oppmøte ved begge stedene, men hovedvekten vil være på Kyrksæterøra som blir oppmøtested for stillingen.StillingsbeskrivelseStillingen vil inngå som en del av et team på servicekontoret. Arbeidsoppgavene vil derfor være varierte, men i hovedsak dreie seg om følgende:
  • Sentralbordtjeneste
  • Mottak og veiledning av besøkende
  • Booking saksbehandlere
  • Post-/arkivtjeneste
  • Møtesekretær i politiske utvalg
  • Merkantil støtte til saksbehandlere i stab og ved enhetene
  • Andre oppgaver innenfor servicekontoret sitt område når dette er nødvendig
Kvalifikasjoner
  • Fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget
  • Gode IKT-kunnskaper
  • Gjerne kjennskap til kommunal forvaltning
  • Gjerne erfaring fra kontoradministrativt arbeid
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl. B
Søkere uten fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget, men som innehar relevant arbeidserfaring vil også bli vurdert.Personlige egenskaper
  • Serviceinnstilt
  • Selvstendig
  • Fleksibel
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Positiv til utvikling og endring
  • Godt humør og stå-på vilje
Personlig egnethet vil bli vektlagt.Vi tilbyr
  • Selvstendig arbeid med faglige utfordringer
  • Varierte og utfordrende oppgaver
  • Fremtidsrettet arbeidsgiver
  • Fleksitidsordning
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Bedriftshelsetjeneste
Tilsettingsvilkår
  • Lønn iht. hovedtariffavtale
  • Arbeidstid: Normal arbeidstid er fra kl. 07.30 - 15.00
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste som inneholder navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker, dersom man selv ber om det. Dersom man ber om å bli unntatt offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden.Iht. Offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søker bli varslet om dette.Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Attesterte kopier av vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.Link til søknadsskjema:Kontaktperson for stillingenLeder Servicekontor Eva Randi Oldervik+47 91352780 Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenHeim kommune ligger langs Trøndelags kyst og venter på deg med sin storslåtte natur og trivelige miljø. Kommunen har flotte muligheter for allsidige turgleder som jakt, fiske, rekreasjon og opplevelser. Kommunen har ca. 6000 innbyggere, og har et godt barnehage- og skoletilbud. Både offentlig og privat servicetilbud er godt utbygd, med videregående skole, handel og hotell. Fritidstilbudene er mangfoldige, og kulturlivet blomstrer.SektorOffentlig

HEIM KOMMUNE SENTRALADMINISTRASJON