
Bli min nye personlige assistent – en meningsfull deltidsjobb på Vingrom
- Vingrom, Innlandet
- Midlertidlig
- Deltid
- Tålmodig med mennesker
- Ansvarsbevisst og samvittighetsfull
- Stødig og trygg i deg selv
- Et godt blikk for detaljer
- Ordenssans
- Alminnelig fysisk sterk
- Personlig hygiene
- Snuing/posisjonering i seng
- Noe renhold og div praktiske oppgaver
- Tilsyn
Det søkes etter en person på ordinær avtale med arbeid hver 4. helg og en gjennomsnittlig arbeidstid på 16 t/u. Ved internt opprykk så er det muligheter for en midlertidig ansettelse fram til 1.august 2026. Arbeidstid er fra kl 22:30-06:30 på ukedager, og fra kl 22:30-0730 i helgene. I forbindelse med ferieavvikling er det rom for å jobbe en del ekstra.Ved internt opprykk så er det muligheter for en midlertidig ansettelse fram til 1.august 2026. Denne stillingen er på 16 t/u og arbeid hver 4. helg.Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra lignende arbeid foretrekkes
- Du bør disponere egen bil, da bussen ikke alltid korresponderer med våre arbeidstider
- På grunn av kaniner som bor i huset, må du tåle kaniner og høy
- Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk
- Over 18 år
- Godkjent politiattest. Denne blir innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen og skal ikke legges ved i søknaden.Kvalifikasjoner:
- Over 18 år
- Gode kommunikasjonsevner på norsk
- Godkjent politiattest. Denne blir innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen og skal ikke legges ved søknaden.
- Forsikring
- Kurs og kompetanseheving
- Støtte til treningsmedlemsskap
- Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
- Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider
Det er ikke nødvendig med en søknad, du trenger kun å svare på noen enkle spørsmål.Avdeling Rolle Ufaglært BPA-assistent Steder Lillehammer Ansettelsestype Deltid Antall stillinger: 2 e-post bpa@assistermeg.no Kontaktperson Stine Kristoffersen Søknadsfrist snarest Søknader vil vurderes fortløpende.Kan du være vår nye kollega?Om AssisterMeg ASAssisterMeg ble startet i 2006, og var blant de første private leverandørene av brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til mennesker som har en funksjonshindring i Norge. Brukerstyrt vil si at den som har assistanse selv styrer hvem som skal være assistent, hva assistenten skal gjøre samt hvor og når assistansen finner sted. Slik blir assistansen skreddersydd rundt kundens behov og gir frihet til å leve slik man velger. Vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å ha BPA og vi bygger vårt konsept på beste praksis og lang erfaring. Vårt verdigrunnlag er likeverd og inkludering gjennom styring i eget liv. I juni 2024 ble AssisterMeg kjøpt opp av Humana omsorg og assistanse.careersite--jobs--form-overlay#showFormOverlay">Søk på denne stillingen jobs--overlay#closeOverlay">Brukerstyrt personlig assistent (BPA-assistent) · LillehammerBli min nye personlige assistent - en meningsfull deltidsjobb på VingromVil du jobbe for likestilling sammen med oss?Laster inn søknadsskjemaKarriereside
- cookie-preferences#openCookiePreferences" class="company-link font-company-body text-unset py-1">Administrer informasjonskapsler
blocks--auto-join--form#handleComplete" action="/no/auto_join" accept-charset="UTF-8" method="post">