
Midlertidig 20% stilling som faddersjef ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet
- Oslo
- Midlertidlig
- Fulltid
- Du vil ha et overordet ansvar for fadderorganisasjonen ved fakultetet. Arbeidet inkluderer ansvar for rekruttering av fadderkoordinatorer til alle studieprogram og et overordnet ansvar for rekruttering av faddere.
- Du vil være fakultetets representant i den sentrale fadderordningen og være bindeleddet mellom fadderkoordinatorer på studieprogrammene ved SV-fakultetet og faddersjefnettverket ved UiO.
- Du skal gi opplæring og oppfølging av fadderkoordinatorer både gjennom månedlige møter med koordinatorene og i en-til-en samtaler.
- Du vil samarbeide tett med fakultetets studiestartkoordinator om planlegging og gjennomføring av fadderuken, inkludert å planlegge og arrangere sosiale fellesarrangementer for SV.
- Du vil være ansvarlig for å evaluere fadderuken og bidra til fakultetets evaluering av studiestart.
- Har minst ett års utdanning fra universitet/høyskole
- Er programstudent ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet og har minst ett år igjen av studiene
- Kommuniserer klart og tydelig, både skriftlig om muntlig, på norsk og engelsk.
- Erfaring fra frivillig arbeid, og særlig ledelse i frivillige organisasjoner/studentaktiviteter
- Erfaring med å planlegge og gjennomføre større arrangement
- Erfaring med å koordinere grupper, som for eksempel planlegging av møter, arrangementer eller prosjekter der flere personer er involvert
- Erfaring som fadder eller fadderkoordinator ved UiO
- En lærerik jobb som lar seg kombinere med studier
- Ordna arbeidsforhold og et godt arbeidsmiljø
- Erfaring med arbeidsledelse, koordinering og gjennomføring av store arrangement
- Verdifull erfaring med muntlig og skriftlig kommunikasjonsarbeid
- Lønn som konsulent (stillingskode 1065) i lønnsspenn fra 444 400-464 400 (i 100 % stilling) – avhengig av kompetanse og erfaring. Fra lønna blir det trukket 2 prosent til lovfestet innskudd til Statens pensjonskasse. Medlemskap i
- Søknadsbrev.
- CV.
- Vitnemål og attester.
- Kontaktinformasjon til 2-3 referanser.