
Administrativ front desk medarbeider – svangerskapsvikariat
- Oslo
- Midlertidlig
- Fulltid
- Betjene resepsjon og front desk – ta imot henvendelser både fysisk, på telefon og e-post
- Administrasjon av arbeidsoppgaver og vaktplaner
- Fakturering i Tripletex og oppfølging av mindre økonomioppgaver
- Oppfølging og forlengelse av vikarkontrakter
- Bestilling av lunsj og rekvisita
- Utdeling av nøkler, nøkkelbrikker og vaskekort til beboere
- Samarbeid med daglig leder om løpende administrative oppgaver
- Erfaring fra kundebehandling, resepsjon eller front desk
- Gode IT- og systemferdigheter – erfaring med Tripletex er en fordel
- Evne til å håndtere mange henvendelser og holde oversikt i en travel hverdag
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
- Førerkort klasse B
- Serviceinnstilling, tydelighet og evne til å opptre rolig i møte med ulike typer mennesker
- Oppstart: opplæring 1–2 dager i uken fra september/oktober til desember. 100 % stilling fra desember.
- Arbeidstid: 07:00–15:00
- Varighet: 1 år (svangerskapsvikariat)
- Sted: Oslo
- Goder: To timer trening i arbeidstiden per uke – med eget treningsrom på kontoret.