Drives du av å forstå kundens behov og tilby gode løsninger?

Adecco

  • Oslo
  • Midlertidlig
  • Fulltid
  • 3 dager siden
På vegne av en spennende kunde innen næringsmiddelindustrien søker vi deg som ønsker en variert hverdag med fokus på B2B kundedialog. Her vil du få mulighet til å jobbe enten med innkommende henvendelser (telefon, e-post og chat) eller med utgående kundedialog og proaktiv oppfølging. Felles for begge rollene er at du blir en del av et engasjert team som kombinerer salg og service, og hvor samarbeid, trivsel og utvikling står høyt på agendaen.
Dette er en flott mulighet for deg som trives med kundekontakt, liker å finne løsninger og motiveres av å skape gode resultater.Vi kan tilby
  • Snarlig oppstart i et vikariat, med varighet ut året 2025
  • Forutsigbare arbeidstider på dagtid (07-15 og 08-16)
  • Et støttende team med engasjerte kolleger og ledere
  • Gode muligheter for personlig og faglig vekst
Kvalifikasjoner
  • Ønskelig med relevant høyere utdanning
  • Flytende norsk og gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra kundeservice, salg eller rådgivning B2B er en fordel
  • God digital systemforståelse (CRM/ERP)
  • Matfaglig interesse vil være en fordel
Personlige egenskaper
  • Serviceinnstilt og positiv
  • Nysgjerrig, proaktiv og løsningsorientert
  • Empatisk og god på å møte mennesker i ulike situasjoner
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner
  • Omstillingsdyktig og fleksibel
Har du spørsmål til stillingen? Da er du velkommen til å kontakte HR-konsulent Hege Fraser, hege.fraser@adecco no / Emelie Malmgren, emelie.malmgren@adecco.no / 23 29 00 00.

Adecco