Teamleder Lettberger
REDGO NORWAY AS AVD OSLO
- Oslo
- Fast
- Fulltid
- Ansvar for drift og utvikling av avdelingen, samt ansvar for produktutvikling, implementering, oppfølging og evaluering av nye produkter og tjenester.
- Personalansvar for lettbergerteamet, inkludert bemanning og rekruttering, samt ansvar for lønnskjøring i samarbeid med HR.
- Ansvar for innkjøp av materiell og deler som inngår i lettberger-konseptet.
- Være kontaktpunkt inn mot REDGO sentralt ved utrulling av nye tjenester og produkter.
- Opplæring og videreutvikling av REDGO sine lettbergere.
- Delta i rullerende vakttelefonordning.
- Førerkort klasse B
- Førerkort klasse C og YSK
- Behersker norsk muntlig og skriftlig.
- Gode IT-kunnskaper.
- Godkjent utvidet vandelsattest
- Erfaring med personalledelse og utvikling av ansatte.
- Bergingskurs og kurs i arbeid på vei, eller ønske å ta disse kursene etter ansettelse.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Evne til å jobbe strukturert og målrettet.
- Løsningsorientert og fleksibel i en til tider travel arbeidshverdag.
- Opptatt av å yte god service, både til dine kollegaer og kunder.
- En spennende og utfordrende stilling med gode muligheter for personlig og faglig utvikling.
- En unik mulighet til å påvirke REDGO sine fremtidige satsninger, og utvikling av stillingens fagfelt.
- Gode behandlingsforsikringer.