
Administrasjonskonsulent Oppvekst
- Randaberg, Rogaland
- Fast
- Fulltid
- Fakturering
- Redusert foreldrebetaling
- Andre type serviceoppgaver inn imot brukere av barnehagetilbudet vårt
- Dokumenthåndtering
- Superbruker av fagsystem
- Utarbeidelse av oversikter og enkelt statistikk
- Fakturabehandling
- Betjening av telefon og kontakt med brukere
- Dokumenthåndtering
- Bestillinger
- Arbeidsoppgavene gjelder alle tre avdelingene og kan variere alt etter behov og ønsker
- Har erfaring fra administrativt arbeid
- Har erfaring og meget god kompetanse i bruk av digitale verktøy
- Det stilles krav om meget gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig (minimum B2)
- Gode engelskkunnskaper, muntlig
- Er positiv, fleksibel og løsningsorientert
- Har god gjennomføringsevne og liker å jobbe effektivt
- Er strukturert og nøyaktig
- Kommuniserer godt både skriftlig og muntlig
- Godt og nært tverrfaglig samarbeid
- Gode muligheter for påvirkning
- Gode velferdsordninger
- Vi er en HjemJobbHjem-bedrift
- Kort reisetid fra Stavanger sentrum
- Nærhet til Randaberg sentrum med alt det har å tilby
- Randaberg kommune er IA-bedrift
- Seniorpolitiske tiltak
- Lønns- og arbeidsvilkår iht. lokale og sentrale avtaler
- Pensjonsordning i Kommunal Landspensjonskasse KLP
- Randaberg kommune ønsker å være en arbeidsgiver som gjenspeiler mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Randaberg kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Det betyr at vi kun tar imot søknader gjennom Webcruiter. I samsvar med offentlighetslovens bestemmelser gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om unntak. Vi tar kontakt i forkant med søkere som har bedt om dette. Aktuelle kandidater blir innkalt til intervju.