
Spesialkonsulent/saksbehandler i Fellestjenesten
- Innlandet
- Fast
- Fulltid
- Daglig drift innen posthåndtering og journalføring, herunder kvalitetssikring og publisering av offentlig journal
- Veiledning og opplæring innen fagområdet og sak-arkivsystemet Acos Websak+, samt oppgaver innen politisk sekretariat
- Videreutvikle rutiner og retningslinjer innen arkiv og politisk sekreteriat
- I tillegg kan andre oppgaver være relevante i forbindelse med valggjennomføring
- Krav om utdanning fra høyskole, gjerne 3-årig høyskoleutdanning, innen arkivfag, jus, dokumentforvaltning eller dokumentvitenskap
- Krav om god arkivforståelse
- Fordel med erfaring fra elektroniske sak-arkivsystemer, arkivfaglige rutiner og prinsipper
- Må ha god digital kompetanse og kunne tilegne deg ny kunnskap og bidra med utvikling på område
- Vi ser etter deg som er nøyaktig og trives med varierte oppgaver og samtidig kan ivareta rutinepregede oppgaver
- Du bør være god til å samarbeide, men også like å arbeide selvstendig i en travel hverdag
- God relasjonskompetanse
- Vi ønsker at du er fleksibel og løsningsorientert og trives med digitale løsninger
- Du er engasjert, liker å yte service og har godt humør
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne
- Vitnemål og attester skal ikke oversendes, men medbringes ved evt. intervju
- Tilsettingsvilkår i henhold til gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
- Endringer i oppgaver ut i fra utvikling i tjenester og avdelingens behov må påregnes