Ledig stilling som HR-koordinator

OKVAS AVD BASEVEIEN

  • Averøy, Møre og Romsdal
  • Midlertidlig
  • Fulltid
  • 14 dager siden
Hva vi ser etter· Erfaring med ressursstyring, personaladministrasjon eller lignende· Gode IT-kunnskaper, gjerne erfaring med turnus- og bemanningssystemer· Strukturert, løsningsorientert og god på kommunikasjon -- både på norsk og engelsk· Evne til å håndtere mange oppgaver samtidig i et hektisk miljøArbeidsoppgaverPlanlegging og koordineringKoordinere og administrere personell og ressurser på tvers av avdelingerKoordinere og administrere boliger for innkvarteringUtarbeide og følge opp bemanningsplaner og turnusSikre riktig kompetanse på rett sted til rett tidHåndtere innleie av vikarer og eksternt personell ved behovAdministrasjon og dokumentasjonOppdatere og vedlikeholde personalregistre og HR-systemerFølge opp kontrakter, fravær, ferie og arbeidstidUtarbeide rapporter og statistikk til ledelsenBistå i onboarding og opplæring av nye ansatteSikre at HR-prosesser følger gjeldende lover og interne retningslinjerKommunikasjon og samarbeidVære bindeledd mellom ledelse, ansatte og bemanningsbyråerBesvare henvendelser fra ansatte om arbeidstid, skift, ferie m.m.Delta i møter og bidra til god informasjonsflytOppfølging og forbedringOvervåke ressursbruk og identifisere forbedringsområderBidra til effektiv og kostnadsbevisst ressursutnyttelseIverksette tiltak for bedre planlegging og driftKoordinere kompetanseutviklingVi tilbyr· En spennende og variert arbeidshverdag med stort ansvar· Mulighet til å påvirke og forbedre interne prosesser· Et inkluderende og samarbeidsorientert arbeidsmiljø· Gode utviklingsmuligheter og støtte fra kompetente kolleger· Konkurransedyktige betingelserKontaktperson for stillingenJøran SøbstadDaglig leder95933633Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenOKVAS holder til i Averøy kommune på Nordmøre, med Kristiansund og Molde som nærmeste naboer. Det er stor aktivitet i regionen, og vi tilbyr kvalitetsprodukter og -tjenester til mange bransjer. Våre ansatte har allsidig bakgrunn og fagkompetanse innen sertifisert sveising, industrimekanikk og stålbearbeiding, med mer.OKVAS ble etablert i 2005 og består i dag av 35 ansatte. Vi har gjennom årene opparbeidet et godt omdømme som en bedrift med stor faglig kompetanse innen platearbeid, konstruksjoner og maskinering. Våre sertifiseringer (ISO 9001, ISO 3834 og NS-EN 1090) beviser vår kompetanse og forpliktelser.Vi påtar oss arbeid i eget verksted eller som oppdrag ute hos kunder, og utvikler produkter, løsninger og konsepter i tett samarbeid med våre kunder og samarbeidspartnere.En trygg arbeidsplass og et godt arbeidsmiljø er viktig for oss, og vi har derfor stort fokus på HMS for å gi våre ansatte en trygg og trivelig arbeidshverdag.SektorPrivatNettsted

OKVAS AVD BASEVEIEN