
Kundeservicemedarbeider
- Lier, Viken
- Midlertidlig
- Fulltid
- Kundebehandling via telefon, chat og e-post
- Løsningsorientert oppfølging av henvendelser
- Bidra til høy kvalitet i skriftlig og muntlig kommunikasjon
- Arbeid i ulike digitale systemer
- Flytende norsk eller skandinavisk språk, både skriftlig og muntlig
- Dokumentert erfaring med kundedialog (telefon, chat og e-post)
- God skriftlig fremstillingsevne (rettskriving og struktur)
- Digital modenhet og evne til raskt å lære nye systemer
- Evne til multitasking og strukturert arbeid
- Grunnleggende forståelse for personvern
- Service- og løsningsorientert
- God samarbeidsevne
- Strukturert og selvstendig
Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no