
Kundekonsulent - deltid
- Oslo
- Midlertidlig
- Deltid
- Gi god kundeservice via telefon, e-post og digitale plattformer
- Selge partivarer til eksisterende kunder i tråd med innkjøpslister og kampanjer
- Følge opp bestillinger og utvikle kundeporteføljen
- Registrere avvik og håndtere reklamasjoner
- Veilede kunder i bruk av vår netthandelsportal
- Erfaring fra kundeservice eller salg, samt matfaglig kompetanse - enten som utdannet kokk, eller erfaring fra kjøkken, servering eller ferskvaredisk
- Evne til å bygge gode relasjoner og trives med telefon som arbeidsverktøy
- God kjennskap til Office-pakken og digitale verktøy
- Teknisk forståelse for netthandel og digitale løsninger
- Gode norskferdigheter og behersker engelsk muntlig og skriftlig
Du motiveres av å skape gode kundeopplevelser og liker å kombinere service med salg. Du er god på å identifisere en god salgsmulighet og er ikke redd for å ta den. Samtidig jobber du strukturert og selvstendig, men samarbeider også godt i team. Med en positiv og løsningsorientert tilnærming ser du muligheter der andre ser utfordringer.Bama tilbyr:
Du blir en del av et engasjert og matfaglig sterkt miljø hvor du kan utvikle deg innen salg og rådgivning. Du får en oppdragsgiver med et viktig samfunnsoppdrag og mulighet til å jobbe med noen av verdens beste råvarer. Her vil du ha en oppdragsgiver med et viktig samfunnsoppdrag og du vil være en del av en bransje i vekst. I BAMA er de stolte av å jobbe med verdens sunneste og beste produkter, og de jobber dedikert for å realisere sin visjon om en sunnere og ferskere fremtid. De tilbyr ansatte sunn lunsj, treningsrom, og gratis parkering.Praktisk informasjon:
- Stillingen rapporterer til assisterende leder kundesenter
- Oppstart er så raskt som mulig og ut 2025 i første omgang
- Arbeidstid er hovedsakelig mandag-fredag kl. 08:00-16:00, med mulighet for enkelte lørdagsvakter (kl. 05:00-13:00)
- Vi gjennomfører bakgrunnssjekk via Semac som en del av prosessen