
Kundekonsulent
- Oslo
- Fast
- Fulltid
- Rådgi og veilede Boligbyggs kunder i alle kanaler, med telefoni som hovedkanal
- Følge opp henvendelser knyttet til faktura, tekniske forhold i boligen og andre spørsmål som angår boforhold
- Samarbeide tett med interne avdelinger, andre enheter i stat/kommune, samt våre leverandører
- Utdanning innen administrasjon eller servicefag. Relevant erfaring kan kompensere for utdanning
- Erfaring fra kundesenter eller førstelinje - gjerne fra mennesker i en krevende livssituasjon
- Interesse for digitale løsninger og erfaring fra ulike IT-tjenester
- Gjerne kjennskap til digitale tjenester for leietakere, adgangssystemer eller annen teknisk kompetanse
- Strukturert, effektiv og løsningsorientert
- Evne til å møte mennesker i krevende situasjoner med ro, respekt og varme
- Positiv og samarbeidsorientert - en som bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig - på norsk og engelsk
- Et hyggelig og tverrfaglig arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
- Fleksibel arbeidstid og fleksitidsordning
- Oslo kommunes fordelaktige pensjons- og forsikringsordninger
- En meningsfull jobb hvor du bidrar til viktige samfunnsoppgaver
- Moderne kontorlokaler i Nydalen