Customer Succes Manager
- Oslo
- Fast
- Fulltid
Brenner du for å bygge sterke kunderelasjoner og implementere en førsteklasses Customer Success Management-strategi? Da kan det være deg vi ser etter til vårt CSM-team! Om ossAssessio utvikler arbeidspsykologiske testverktøy som styrker HR- og lederbeslutninger i både offentlige og private virksomheter. Som en del av Assessio Group - Nordens ledende aktør innen arbeidspsykologiske tester - bidrar vi til å skape data- og AI-drevede løsninger for rekruttering, utvikling og medarbeider-/lederutvikling.Vi kombinerer innovasjon, kvalitet og samarbeid for å sikre at kundene våre får verktøy som gir verdi og utgjør en forskjell. Vårt mål er å sørge for at organisasjoner skal se potensialet i sine jobbsøkere og ansatte og la dette være førende for sine rekrutterings- og utviklingsprosesser. Med psykologisk innsikt, teknologi og vitenskap ønsker vi å sørge for at alle blir gitt en sjanse. Dette er vår visjon; Zero Talent Waste.Rollen som Customer Success ManagerSom vår nye Customer Success Manager får du ansvaret for å skape suksess med, og for, våre kunder. Du blir kundens primære kontaktperson og jobber både strategisk, systematisk og hands-on for å sikre høy kundetilfredshet og gode resultater.Du blir en del av et ambisiøst CSM-team, hvor du spiller en sentral rolle i å gjennomføre strategien for det norske markedet. Vi er midt i en spennende utviklingsreise både lokalt og på tvers av konsernet og her kan du være med å sette retningen.Dine viktigste oppgaver
- Strategisk partner for egen kundeportefølje
- Forankre bruken av våre testverktøy og plattform hos eksisterende kunder
- Sikre høy kundetilfredshet og skape målbare resultater
- Bygge nære og langsiktige relasjoner med kundene
- Ansvar for kryss- og mersalg
- Bli superbruker og ekspert på våre testverktøy og plattform
- Har lyst på nye utfordringer og tør å utfordre status quo
- Trives med å bygge relasjoner og har en proaktiv tilnærming til kundesamarbeid
- Har høyt driv, er engasjert og utholdende - gjerne med en god porsjon humor
- Har erfaring fra en tilsvarende rolle i et SaaS-selskap eller som kundeansvarlig - gjerne fra konsulentbransjen (ikke et krav)
- Har kjennskap til testverktøy (en fordel, men ikke et krav)
- Kommuniserer godt både på norsk og engelsk
- En flat struktur, hvor du får frihet til å handle og ta ansvar
- Et engasjert team som støtter hverandre og feirer hverandres suksesser
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Moderne lokaler midt i Oslo sentrum
- 6 uker ferie
- Gunstige pensjonsbetingelser