Blir du vår første Customer Success Manager?

OMNIUM AS

  • Oslo
  • Fast
  • Fulltid
  • 2 dager siden
Omnium utvikler et 100 % skybasert Order Management System (OMS) som hjelper bedrifter å samle og håndtere ordre fra alle salgskanaler -- nettbutikk, kundeservice, kassasystemer og mer. Vår moderne SaaS-løsning forenkler komplekse prosesser og gir en sømløs kjøpsopplevelse.Vi liker å kalle oss en start-up med åtte års erfaring. Med noen av Nordens største aktører i kundeporteføljen, 60 kunder som daglig bruker Omnium, og et marked i sterk vekst, står vi foran en spennende reise. Nå ser vi etter deg som vil være med å sette strategien for hvordan vi øker kundeverdien!**Hva går rollen ut på?**Som Customer Success Manager får du en unik mulighet til å etablere og utvikle vår Customer Success-funksjon. Du blir kundens nærmeste kontaktperson, bygger langsiktige relasjoner og ser nye muligheter for mer- og oppsalg. Samtidig får du frihet til å utvikle metodikk og strategi som kan skaleres i takt med selskapets vekst.Du blir en del av et kommersielt team på fem personer, rapporterer til COO og jobber tett med produkt- og supportteamene. Rollen gir deg både ansvar og påvirkningskraft - og muligheten til å bygge en funksjon som blir avgjørende for Omniums videre vekst. Dine oppgaver vil blant annet være å:Sikre at kundene får maksimal verdi av Omnium gjennom tett og proaktiv oppfølging.Videreutvikle og operasjonalisere Customer Success-strategien, inkludert prosesser for kundeoppfølging, churn-forebygging og oppsalg - i samarbeid med salg, marked, produkt og support.Drive kundedrevet vekst ved å identifisere oppsalg- og kryssalgsmuligheter, sikre kontraktsfornyelser og redusere churn.Bruke data og innsikt til å identifisere behov, måle effekten av Customer Success-arbeidet og gi verdifulle tilbakemeldinger til produkt- og utviklingsteamet.Støtte partnere i kundeoppfølging gjennom retningslinjer og samarbeid, slik at de leverer på Omniums høye standard.Hvem er du? Vi tror du vil lykkes hos oss hvis du motiveres av å bygge opp en ny funksjon og skape verdi gjennom sterke kunderelasjoner.Vi ser etter deg som:Har minst 3 år med relevant erfaring.Har bransjeerfaring innen retail fra kunde, konsulent eller leverandørsiden.Har erfaring fra Customer Success, salg eller lignende roller, helst i B2B SaaS-miljøer.Har høyere utdanning (teknologi, økonomi, ledelse, e.l.) - relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.Er dyktig på stakeholder management, både internt og eksternt, på alle nivåer.Trives godt med å jobbe med kunder og motiveres av å skape verdi gjennom sterke relasjoner.Har IT-teknisk kompetanse og interesse.Gode kommunikasjonsevner på norsk/skandinavisk og engelsk.Hva får du hos oss?Konkurransedyktig lønn og svært gode pensjonsordninger 💰Gode forsikringsordninger som inkluderer sykelønn og reiseforsikring -- også på fritiden. ✈️Fleksibel arbeidshverdag -- vi stoler på at du får jobben gjort 🙌Et inkluderende arbeidsmiljø med jordnære kollegaer som er flinke på det de gjør og har det gøy sammen 🤝Sosiale høydepunkter: sommerfest med privatkokk og musikkbingo, rafting, Holmenkollstafetten med prosecco & pølser, hytteturer og utenlandsturer (ryktet sier Lake Como neste ✨) Er du motivert til å bli med på reisen videre?Om du er interessert i å høre mer om stillingen eller har noen spørsmål, ta kontakt med Andrea ( ) eller Kristine ( ) fra vårt rekrutteringsteam.Vi behandler søknader fortløpende, så ikke vent med å søke. Vi ser frem til å høre fra deg🎉
  • Vi har ikke mulighet til å tilby ren remote-løsning for denne stillingen
Om bedriftenI Omnium setter vi samarbeid, læring og trivsel høyt. Vi er et engasjert team som kombinerer lang erfaring med en start-up-mentalitet, og vi jobber sammen for å skape et produkt uten sidestykke. Hos oss blir du en del av et miljø der vi løfter hverandre og deler kunnskap -- alt for å sikre både egen og kundenes suksess.Vi er stolte av å være kåret til et av Norges 50 raskest voksende tech-selskaper flere år på rad, og til Gaselle-bedrift de to siste årene ⭐SektorPrivatNettsted

OMNIUM AS

Lignende stillinger

  • Blir du vår første Customer Success Manager?

    Omnium

    • Oslo
    Omnium utvikler et 100 % skybasert Order Management System (OMS) som hjelper bedrifter å samle og håndtere ordre fra alle salgskanaler - nettbutikk, kundeservice, kassasystemer og …
    • 2 dager siden
  • Customer Success Manager

    Duett

    • Oslo
    Om rollen Våre Customer Success Managers (CSMs) er nøkkelpersoner i å bygge sterke, positive og lønnsomme kunderelasjoner. Hver CSM forvalter en portefølje av regnskapskontorer, …
    • 1 dag siden
  • Customer Succes Manager

    • Oslo
    Vil du være med å hjelpe virksomheter med å rekruttere, utvikle og beholde de riktige talentene og samtidig skape målbare resultater gjennom arbeidspsykologiske testverktøy? Brenn…
    • 1 dag siden