Blir du vår første Customer Success Manager?
Omnium
- Oslo
- Fast
- Fulltid
Som Customer Success Manager får du en unik mulighet til å etablere og utvikle vår Customer Success-funksjon. Du blir kundens nærmeste kontaktperson, bygger langsiktige relasjoner og ser nye muligheter for mer- og oppsalg. Samtidig får du frihet til å utvikle metodikk og strategi som kan skaleres i takt med selskapets vekst.Du blir en del av et kommersielt team på fem personer, rapporterer til COO og jobber tett med produkt- og supportteamene. Rollen gir deg både ansvar og påvirkningskraft - og muligheten til å bygge en funksjon som blir avgjørende for Omniums videre vekst.Dine oppgaver vil blant annet være å:
- Sikre at kundene får maksimal verdi av Omnium gjennom tett og proaktiv oppfølging.
- Videreutvikle og operasjonalisere Customer Success-strategien, inkludert prosesser for kundeoppfølging, churn-forebygging og oppsalg - i samarbeid med salg, marked, produkt og support.
- Drive kundedrevet vekst ved å identifisere oppsalg- og kryssalgsmuligheter, sikre kontraktsfornyelser og redusere churn.- Bruke data og innsikt til å identifisere behov, måle effekten av Customer Success-arbeidet og gi verdifulle tilbakemeldinger til produkt- og utviklingsteamet.
- Støtte partnere i kundeoppfølging gjennom retningslinjer og samarbeid, slik at de leverer på Omniums høye standard.
- Har minst 3 år med relevant erfaring.
- Har bransjeerfaring innen retail fra kunde, konsulent eller leverandørsiden.
- Har erfaring fra Customer Success, salg eller lignende roller, helst i B2B SaaS-miljøer.
- Har høyere utdanning (teknologi, økonomi, ledelse, e.l.) - relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
- Er dyktig på stakeholder management, både internt og eksternt, på alle nivåer.
- Trives godt med å jobbe med kunder og motiveres av å skape verdi gjennom sterke relasjoner.
- Har IT-teknisk kompetanse og interesse.
- Gode kommunikasjonsevner på norsk/skandinavisk og engelsk.
- Gode forsikringsordninger som inkluderer sykelønn og reiseforsikring - også på fritiden ✈️
- Fleksibel arbeidshverdag – vi stoler på at du får jobben gjort 🙌
- Et inkluderende arbeidsmiljø med jordnære kollegaer som er flinke på det de gjør og har det gøy sammen 🤝
- Sosiale høydepunkter: sommerfest med privatkokk og musikkbingo, rafting, Holmenkollstafetten med prosecco & pølser, hytteturer og utenlandsturer (ryktet sier Lake Como neste ✨)
- Vi har ikke mulighet til å tilby ren remote-løsning for denne stillingen
Med høy ytelse, fleksibilitet og skalerbarhet gjør Omnium det mulig for retail- og merkevareaktører å håndtere komplekse prosesser enkelt og effektivt. Løsningen vår brukes allerede av noen av Nordens største aktører, og vi vokser raskt i et internasjonalt marked.Vi holder til midt i Oslo sentrum – men løsningene våre brukes av kunder over hele verden.