Customer Success Manager
Duett
- Oslo
- Fast
- Fulltid
- I samarbeid med kundene, utarbeide strategier som hjelper dem å nå sine mål og maksimere verdien av Duetts produkter.
- Analysere hvordan kundene bruker produktene for å identifisere muligheter for forbedring og ytterligere verdiøkning.
- Samle inn og formidle kundetilbakemeldinger til interne team for kontinuerlig produkt- og tjenesteforbedring.
- Gjenkjenne og følge opp muligheter for mersalg som gagner både kunden og Duett.
- Samarbeide med og koordinere interne ressurser for å sikre en helhetlig og positiv kundeopplevelse.
- Raskt adressere og løse eventuelle utfordringer eller problemer som kundene måtte oppleve.
- Følge med på bransjetrender og produktoppdateringer for å gi kundene relevant og oppdatert informasjon.
- Praktisk erfaring med regnskap eller med regnskapssytem
- Erfaring fra Customer Success, regnskapsfører, partnerhåndtering eller lignende roller.
- Kjennskap til skybaserte systemer og teknologiske løsninger er en fordel.
- Dokumentert erfaring med å bygge og opprettholde sterke kunderelasjoner.